Inlägg från: Malva05 |Visa alla inlägg
  • Malva05

Idol-2009

malin7502 skrev 2009-10-05 17:29:38 följande:
    Malva05 skrev 2009-10-05 16:02:02 följande: Nä Erikas föräldrar är helt klart svenskar ;)
    Men då har dom bott i nått annat land (dorotea??? eller ja nått anat land var det) som sagt dom snacka ju om nått sånt i alla fall..
  • Malva05

Googla just på henne och hita en blogg och då står det Erika Selin Dorotea och dom har som sagt snckat om dorotea och att hon skulle ha kommit där i från men ja som sagt hon kanske bara bott där eller vistats där ett längre tag..

• Malva05

F oxå hur ska man orka vänta till på fredag??? börjar redan få idol abstinens och det är ju bara måndag ännu.

• Malva05
    sannispannisen skrev 2009-10-06 01:20:01 följande:
    nä det fanns de som var duktigare.
    Tycker det är supertråkigt att inte Rasmus fick komma me för jag tror han skulle gått långt, hoppas nån hoppar av och att dom plockar in han
  • Malva05
    Mara skrev 2009-10-06 18:37:50 följande:
    Malva05 skrev 2009-10-06 07:15:17 följande: Nej, i så fall plockar de in Moa
    Nej Rasmus , tror man ska starta en rädda rasmus tråd gillar han så, kanske lite elakt men tycker gott att vissa skulle kunna bytas ut..
  • Malva05

jo det känns som röstfiske, ja varför skulle man annars ställa upp på intervju , menar va är detta att ta upp , är ju lite tycka synd om känsla i hela artikeln.

• Malva05
    ming skrev 2009-10-07 10:55:19 följande:
    Malva05 skrev 2009-10-07 10:40:54 följande: Jag tror att han ställer upp så att de inte bara skriver "Idol-Erik misshandlade tjej, vi har försökt få tag på honom men han vill inte kommentera händelsen." Typ. För självklart skulle de ju ändå ha skrivit artikeln, oavsett om han ställde upp på intervju eller inte, men då skulle ju artikeln troligtvis vinklas helt dumt. Och jag tror inte att Erik är så dum att han låter nåt sånt hända om han kan avstyra det. Jag vet inte varför han skulle få fler röster nu? För att han var en "hjälte" eller what?
    medkänsla , men som sagt tror nog sanningen kommit fram oavsätt om han ställt upp ellerinte, och va då (citat ur artikeln)

Det är inte samma Erik som väntar i en soffa på ett hotell i Stockholm.
    ? Just nu känns det väldigt jobbigt, säger han och torkar tårarna ur ögonen.
    I blicken finns en oro att incidenten i Knivsta för fem år sedan ska förstöra hans livsdröm ? att bli artist. En dröm han är närmre än någonsin.

Men som sagt , är ju alltid på här tycker bara det är lite störande men mne sånt man får ta, längtar som sagt till på fredag, tycker så här i början när man blivit van att få en liten dos av idol varje dag så känns det jobbigt att måsta vänta (men man vänjer om sig snart) det är ju som sagt nu det drar igång på riktig... Längtar
  • Malva05
    ming skrev 2009-10-07 11:56:32 följande:
    Malva05 skrev 2009-10-07 11:14:22 följande: Aha, det är din abstinens som talar alltså!
    kanske, ja jag får ju inte min dagliga dos, kommer nog ta ett tag innan man vänjer av sig
    Poulain skrev 2009-10-07 12:12:57 följande:
    Nej det är verkligen sant...Jon var kanske inte en av de bästa. Men han kunde gott fått Camillas plats. Och Rasmus skulle fått Nicklas plats. Och kanske skulle Moa fått vara med också men vet inte vems plats hon skulle ta...
    Håller med..
Svar på tråden Idol-2009