Inlägg från: Mrs K |Visa alla inlägg
  • Mrs K

Idol-2009

Men åh! Varför inte ens låta oss veta om hon gick vidare eller inte. Hade hellre sett mer av framträdandena än allt detta tjfsande som förmodligen är tänkt att bygga upp spänningen...*mutter*

Jag gillar den unga tjejen från Bagges 10:a (Tove?), Calle, Erik och killen som fick sjunga för Bagge på stationen (Carl?). Fy vad dålig jag är på namn

• Mrs K
    Silverkatten06 skrev 2009-09-24 21:29:38 följande:
    Vilka sätter ni som topp3, då? Jag tror på Erik, Eddie och Tove
    Jag håller med om Tove och Erik men vill ha med Carl Chapal i topptrion om jag får bestämma
  • Mrs K
    Silverkatten06 skrev 2009-09-24 21:51:18 följande:
    Äsch, råkade posta innan jag skrev klart. Tror tyvärr inte att Carl har nån chans sen när fjortisarna börjar rösta...
    Nej, han skulle kunna bli som "Rock-Robin" var för mig förra året. Jag trodde han satt hur säkert som helst men icke....
  • Mrs K

Har ni kollat klippet på Durnas framträdande på tv.se? Man hör juryn diskutera lite där...

• Mrs K

Mrs K skrev 2009-09-25 10:23:59 följande:

Har ni kollat klippet på Durnas framträdande på tv.se? Man hör juryn diskutera lite där...
    tv4.se skulle det stå såklart.
  • Mrs K

Tant Groda har alldeles rätt
    Man hör dem prata medan hon sjunger. Lite i bakgrunden men det hörs tydligt vad de säger.

• Mrs K

Jag har också röstat på Calle (och läst ikapp, har ju inte dator och TV i samma rum). Gillar inte Piotr alls. Han känns verkligen inte som en artist för mig.

Går inte Calle vidare blir jag nog lite tjurig....men Erik vinner nog alltihop ändå tror jag, om inte någon av de andra tar enorma kliv framåt under tävlingen. Åh, vad spännande när det börjar "på riktigt". Då blir det ju mer musik också

• Mrs K
    xxmeyaxx skrev 2009-09-25 22:07:52 följande:
    Jag är rädd att Erik kommer råka ut för Danny-syndromet. Vara så självklar att alla röstar på honom att han åker ut..
    Får inte hända! *greppar telefonen*
  • Mrs K
    Silverkatten06 skrev 2009-09-27 10:24:44 följande:
    Tant Groda skrev 2009-09-27 09:08:02 följande: Piotr färdig? Jag fattar inte? Att titta på honom känns ju som att se nåt uppträdande på skolavslutningen i 9:an...
    Huvudet på spiken *nickar och håller med*
Svar på tråden Idol-2009