Inlägg från: Poulain |Visa alla inlägg
  • Poulain

Idol-2009

Haha hörde Camilla fel eller skojade hon bara??

• Poulain
    Mynta skrev 2009-10-01 22:56:45 följande:
    Fan vad taskig du är som skrattar.
    Men det var ju SKITroligt!
  • Poulain
    LindaJohansson81 skrev 2009-10-02 08:55:35 följande:
    Om jag får gissa: Eddie Moa Rasmus Reza (hoppas jag på) Clara däremot tror jag inte på.
    Jag tror nog samma faktiskt. Ska bli spännande att se ikväll.
  • Poulain
    Marylin76 skrev 2009-10-02 10:31:00 följande:
    meen, vad spelar det för roll om han har glasögon lr inte???? sjunger han bättre med dom på eller? *S*
    Nej men han ser ju coolare ut och det är ju OCKSÅ vad Idol går ut på
  • Poulain

Som sagt, jag gillar inte att kommentera medan programmet pågår eftersom jag då missar en massa Detta innebär att jag är lite efter när jag kommer in i diskussionen igen. Resultatshowen blev ju en riktig rysare. Jag trodde Camilla eller Nicklas skulle åkt. Annars kanske Erika eller Eddie. Men så blev det tydligen inte...

Jag älskar ju Calle som jag sagt tidigare, men frågan är ju om han kan göra något annat än rock. Det ska bli kul att se hur han klarar av andra genrer. Jag har köpt biljetter till fredagsfinalen om tre veckor hoppas VERKLIGEN Calle är kvar då så ska jag försöka ragga upp honom

Reza är verkligen skitbra, förresten. Henne har man inte sett mycket av under slutaudition. Och jag tycker kanske inte att Jon borde åkt ut men jag tycker han totalförstörde Don't look back in anger, det hade gått att göra den så mycket bättre och med mycket mer känsla.

• Poulain

Och jag tycker att Rasmus borde kommit med. Han har en jättebra röst när han inte wailar bort den. Nicklas och Camilla borde inte fått komma in som wildcards och de borde inte fått gå vidare, är min åsikt.

• Poulain

Var det förresten inte lite konstigt att Eddie sjöng samma låt som Andreas hade sjungit i måndags??

• Poulain
    millalilla skrev 2009-10-03 15:10:04 följande:
    Tydligen var hon med i säsong 4 av Fame Factory.. Fattar inte vad hon ska i Idol och göra.. sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%C3%B6ver_deltaga...
    Såg där på listan att Patrik Öhlund var med i samma program. Han kom tvåa, har jag senare googlat. Då borde Camilla och han känna varandra ju...
  • Poulain

Förresten, kalla mig petig, men jag blir bara så irriterad på allt detta tjat om "Tv4" som bestämmer om programmet. Tv4 bara sänder programmet, de har inte GJORT programmet. KANALEN Tv 4 har ingenting att säga till om. Det är produktionbolaget Meter television som gör och filmar programmet och bestämmer hur det ska gå till.

Svar på tråden Idol-2009