Idol-2009
Haha hörde Camilla fel eller skojade hon bara??
Haha hörde Camilla fel eller skojade hon bara??
HAHAHAHA. Fyfan vad skämmigt.
Som sagt, jag gillar inte att kommentera medan programmet pågår eftersom jag då missar en massa
Detta innebär att jag är lite efter när jag kommer in i diskussionen igen. Resultatshowen blev ju en riktig rysare. Jag trodde Camilla eller Nicklas skulle åkt. Annars kanske Erika eller Eddie. Men så blev det tydligen inte...
Jag älskar ju Calle som jag sagt tidigare, men frågan är ju om han kan göra något annat än rock. Det ska bli kul att se hur han klarar av andra genrer. Jag har köpt biljetter till fredagsfinalen om tre veckor hoppas VERKLIGEN Calle är kvar då så ska jag försöka ragga upp honom
Reza är verkligen skitbra, förresten. Henne har man inte sett mycket av under slutaudition. Och jag tycker kanske inte att Jon borde åkt ut men jag tycker han totalförstörde Don't look back in anger, det hade gått att göra den så mycket bättre och med mycket mer känsla.
Och jag tycker att Rasmus borde kommit med. Han har en jättebra röst när han inte wailar bort den. Nicklas och Camilla borde inte fått komma in som wildcards och de borde inte fått gå vidare, är min åsikt.
Var det förresten inte lite konstigt att Eddie sjöng samma låt som Andreas hade sjungit i måndags??
Förresten, kalla mig petig, men jag blir bara så irriterad på allt detta tjat om "Tv4" som bestämmer om programmet. Tv4 bara sänder programmet, de har inte GJORT programmet. KANALEN Tv 4 har ingenting att säga till om. Det är produktionbolaget Meter television som gör och filmar programmet och bestämmer hur det ska gå till.