Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Idol-2009

Hahaha han såg mer utvecklingsstörd ut än Maffia när han låtsasrökte cigarr

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja

Allvarligt jag skrattar fortfarande åt röda lappar. Hmm jag tror det är dags att ta ljudboken med mig och hoppa ner i sängen. Och sen är det bara att hålla tummarna att man f¨r sova iallafall någon timme innan det är dags att gå upp.

Natti natti

• Kaxmaja

nej fasiken måste ju höra Rabih ju. Hade glömt att han fanns oxå

• Kaxmaja

Shit undra vem han har satt på før att få gøra det dær?

• Kaxmaja
    Danitrass skrev 2009-10-30 21:17:52 följande:
    Men det där var ju jättecheezy!
    jag satt med skämskudden

Nej nu orkar jag inte vänta längre. Rabih får leka Kalle Anka utan att jag skrattar åt honom.
  • Kaxmaja
    Mamsie skrev 2009-10-31 09:52:14 följande:
    Men guuuuuv vilken tråkig stämning det är i tråden! Vart tog den sköna stämningen vägen? Är Idol på blodigaste allvar? Är ens en internetcommunity på blodigaste allvar? Näh, fan, ta lite chips & coca cola och dunsa ner i TV-soffan. Sådärja, fram med livsglädjen så laddar vi för nästa fredag då vi hissar o dissar deltagare och Idolproduktionen och sedan lägger oss med ett leende på läpparna oavsett vem som blir kvar eller åker ut.
    PUSS
  • Kaxmaja
    Pyff skrev 2009-10-31 17:13:43 följande:
    Men hallå tjejer, ni som är såna inbitna IDOL-tittare - tittar ni inte på Eftersnack??? Där avslöjar de alltid nästa veckas tema.........på fredag är tydligen temat "Världens bästa låt 2009".
    Ne kan inte se de
  • Kaxmaja

Denna låt tycker jag inte är en av världens bästa låtar. Och nej jag gillade inte Rabih denna vecka heller.

• Kaxmaja
    xxmeyaxx skrev 2009-11-06 20:11:51 följande:
    Rabih behöver ju verkligen möjligheten att kunna få välja sådana här låtar själv. Men jag vill fortfarande att han åker. Han har ingen power alls.. Tänk er en skiva med honom.
    en hel skiva shit jag tror jag svimmar. eller nej jag hade nog somnat om jag ska vara ärlig
Svar på tråden Idol-2009