Inlägg från: Eisa |Visa alla inlägg
  • Eisa

Idol-2009

Eddie är ju mycket bättre nu än det förra framträdandet. Tycker det är synd att han hänger löst.

• Eisa
    aprilsill skrev 2009-10-09 22:48:20 följande:
    Jag tror Eddie är bäst under lite press, verkar som att han inte satsar ordentligt om han inte är på väg att förlora något.
    exakt
  • Eisa
    FredrikaH skrev 2009-10-09 22:52:00 följande:
    Nej fyfan.. Hur kan dom rösta ut Carolina men vilja behålla Rabih?? Jag FATTAR inte!!
    Rabih är snygg och fjortistjejerna röstar
  • Eisa

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Michael Jackson-tema nästa vecka!!!! Åh!!!!!!

• Eisa
    aprilsill skrev 2009-10-09 22:53:32 följande:
    Oh fan vad jag längtar till nästa vecka nu Kommer njuuuuta hela kvällen av temat
    Jag gick och tänkte på det nu i eftermiddag, att de borde ha ett MJ-tema eftersom han är den bästa sångaren nånsin och nu har dött.

Han känns nästan som en alien nu när det har gått ett tag från hans död, tycker inte du? Det känns inte som att han var mänsklig. Ingen kommer i närheten.
  • Eisa

Åh nu fick jag Michael Jackson-abstinens och måste youtuba.

• Eisa
    Trailer T skrev 2009-10-09 22:58:01 följande:
    Inte jag heller.Alltså gillar inte Katrina zhimaskatayalaljalla
    Det ÄR inte så svårt att skriva Zytomierska.
  • Eisa
    Tiro skrev 2009-10-09 23:00:10 följande:
    Vi pratade om honom på jobbet i dag. Mister H och jag kom framtill att det bara finns en queen of pop och det är madonna och det finns bara en king of pop och det är MJ.!!!Lite spooki är han... men f-n vad jag hade velat sett honom live.
    Ja han var spooki, men det var en del av grejen. Jag har till skillnad från andra inte svårt att fatta att han dött, utan snarare svårt att fatta att han levat.

Det var som att man inte förstod, medan han levde, vad stort det var att en sån som han fanns.
  • Eisa
    Trailer T skrev 2009-10-09 23:02:24 följande:
    Rabih, you are not alone.. kanske skulle passa honom
    Klockrent!
  • Eisa
    janniahlholm skrev 2009-10-09 23:03:07 följande:
    Hoppas på att Erik väljer Earth Song eller Bad ^^ men då måste kan kunna lite mooooves också :P
    Earth song kan jag inte tänka mig Erik göra...
Svar på tråden Idol-2009