Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Idol-2009

Ne jag gillade inte detta

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Danitrass skrev 2009-11-13 21:01:22 följande:
    Jag hoppas att jag har klarat av den envisa ungen, är nästa värre så sticker jag. Blir lesbisk och startar om med Mariette och hennes dreads.
    Om du visste hur många gånger jag stått i hallen med väskan packad och varit på G att bara lämna familjen nu de senaste månaderna Man måste få sova för att orka
  • Kaxmaja
    Danitrass skrev 2009-11-13 21:04:05 följande:
    Jo, förmodligen inte värre än andra ungar men jag klarar verkligen inte av sömnbrist.
    Inte jag heller och nu har jag snittat  ca4 timmar per dygn i ca 2.5 månad.
  • Kaxmaja
    Hanniz84 skrev 2009-11-13 21:08:21 följande:
    ja... jag känner ofta att jag vill ta mitt liv... på riktigt!.. o det värsta är att min man inte fattar!..
    Prata med BVC om att få hjälp. Jag har hjälp pga förlossningsdepr. där jobbar vi även med Jonatans sömn eller rättare sagt icke sömn

Mariette och Calle är ju en helt annan division än Eddie och Reza
  • Kaxmaja
    Eisa skrev 2009-11-13 21:09:54 följande:
    men hur orkar man???
    Man gör inte det. Jag är ett vrak.
    Danitrass skrev 2009-11-13 21:10:27 följande:
    Vi jobbar som fasiken med sömnen och det har blivit MCYKE bättre. Men det är långt ifrån bra ännu. Jag kan inte lämna sambon med två små barn hemma ensam.
  • Kaxmaja
    Danitrass skrev 2009-11-13 21:13:31 följande:
    Jonatan SKRIKER på natten då han vaknar och ej får bröstet då väcker han Samuel (20 mån) och då gråtyer han oxå. Så sitter man där med total kaos två gråtande barn. är man då två får man ta en var. Att ha båda två ensam kan få den bäste att ge upp
    Vi hoppas kunna få lite avlastning i jul kanske om vi har tur. Skulle vara skönt att få göra något bara vi utan barn. De har vi inte gjort sedan den äldsta föddes
  • Kaxmaja
    Eisa skrev 2009-11-13 21:15:55 följande:
    vad säger bvc om sömnproblemen?
    De är kassa. Däremot får vi hjälp med sömnen på de stället jag går på samtal och behandling för förlossningsdepr oxå. De är super bra.
    OM inte detta heller hjälper snart så får vi sovmedicin till honom. Vill dock helst slippa ge det. Så vi prövar allt först
  • Kaxmaja
    Danitrass skrev 2009-11-13 21:17:45 följande:
    Men om du tar med dig Samuel då?
    Ja då skulle det kanske gå. tyvärr har vi ingenstans att åka bara så där och att ta in på hotell har vi inte pengar till nu. Vi får kämpa på och hoppas på avlastning i jul
  • Kaxmaja

Denna duett är jag riktigt spänd och nyfiken på. På pappret är de ju helt oslagbara men klarar dem av att prestera bra tillsammans?

• Kaxmaja
    Danitrass skrev 2009-11-13 21:20:26 följande:
    Hoppas du klarar det så bra som möjligt tills dess!
    och tack till er tjejer ni är goa. Eisa ta åt sig du med
Svar på tråden Idol-2009