Inlägg från: Misspiggy84 |Visa alla inlägg
  • Misspiggy84

Idol-2009

Spicy Women skrev 2009-09-08 20:50:40 följande:

lol va fan är det där?
    ja man börjar undra dålda kamran elle ?????? asg
  • Misspiggy84

cooooooooooooooool men hmm, Idol? näää

• Misspiggy84

hmm, Han va okej, men inte wooow....
    men bagge diggar honom hhihihi

• Misspiggy84
    bossemoren skrev 2009-09-08 20:56:04 följande:
    Är det bara min tv eller intog han samma färg som bakgrunden när han sjöng ?!
    hahaha e nog din tv
  • Misspiggy84

hmm, undra va de va för miffo som gick in i dön hihihi

• Misspiggy84

M C skrev 2009-09-08 21:00:14 följande:

Jag har skämskudden framme. Sitter med händerna på kinderna fortfarande. Svårt att skriva tom.Självinsikt, någon?Men några var bra.
    Skämmskudden? hihihi okej?
  • Misspiggy84
    bossemoren skrev 2009-09-08 21:02:16 följande:
    Härligt att vi är igång igen ! Och kul att se så många från förra året i tråden !! Och vet ni vaaaa...det är idol imorgon igen !!!
    ja såg detta men vid 21 hmm, aja får försöka hålla sej vaken ju hahahhaha
  • Misspiggy84
    Mamsie skrev 2009-09-08 21:05:00 följande:
    Det var faktiskt min make som påminde mig om att Idol börjar ikväll GulleHan... Undrar om.. finns det en möjlighet... men det kan väl inte var så? Kan han kanske själv är intresserad av Idol?
    ojsan hihihi
  • Misspiggy84
    Mamsie skrev 2009-09-08 21:06:59 följande:
    Jadu.. jadu.. Nåja, man kan väl hålla sig vaken EN kväll i veckan. Kanske Vilka dagar o tider är det som gäller? Nån som vet?
    JO SANnt nu e de väl varje dag denna veckan gissar jag under auditions dagarna.
  • Misspiggy84
    ElinOlsson skrev 2009-09-08 21:10:48 följande:
    Sonen sover!Bara han låg still så somnade han på 30 sek - helt fantastiskt. Ena stunden snattrar han oavbrutet, nästa sover han!Ser ju att Hell´s kitchen börjar kl 22 i kväll. Orka vara vaken då?!? Men jag ska nog klara mig. Har ju tv i sängen . Har jag Gordon i sängen då eller?
    naW DEdär känner ja igen min son e likadan jaha ja med andra ord blir sängen sent ikväll om ramsey kommer sen med efter överlevarna ju hahahaha hmm, orkar man upp vid 6tiden i mån näe tror inte de.
Svar på tråden Idol-2009