Inlägg från: bossemoren |Visa alla inlägg
  • bossemoren

Idol-2009

Haha, man vet att det kommer låta bra när de lägger på en liten touch av snyggt ljud på musiken ! De är ju de som låter förjäkligt som borde ha den fördelen ju !

When life gives you lemons, make lemonade!
  • bossemoren
    Sambos skrev 2009-09-09 21:40:20 följande:
    Jag fattar inte vad det är som är så kul med IDOL
    Men vad roligt att du tittade förbi ändå !
  • bossemoren

Min dotter säger: Sjunge Meeeer!!! när jag sjunger för henne ! Men å andra sidan är hon ju ingen idol-jury heller !

• bossemoren
    Kaxmaja skrev 2009-09-09 21:48:22 följande:
    Du måste ställa upp nästa år
    Haha, de kommer säga att jag är för gammal och kanske borde ha sjungit något annat än Bä bä vita lamm !
  • bossemoren

Åh, jag längtar redan till imorgon ju

• bossemoren
    Mrs K skrev 2009-09-09 22:13:56 följande:
    Var det bara jag som gillade "lillkillen" med gitarr och halvlångt hår som gick vidare på slutet?
    Ja, det var bara du.   
    Nä, han var ju bra ju ! Och han hade Mick Jagger mun ........låter det vara osagt om det är bra eller dåligt  !
  • bossemoren

Vilka gick vidare?

• bossemoren
    pixietails skrev 2009-09-28 23:03:33 följande:
    Calle och Jon
    Tack !
  • bossemoren

Men aj vad pinsamt för henne!! Jag tyckte det var _superpinsamt_och ville gömma mig bakom en kudde och jag satt ju här i soffan _uan_ en miljon som tittade

• bossemoren
    Jessi1982 skrev 2009-10-09 12:33:33 följande:
    JA Calle är också en favorit. Han är min nya favorit, Och JÄVLAR om han åker, DÅ lovar jag att jag bojkottar idol resten av säsongen. punkt.Marienette har en bra röst, hon är cool och sjunger bra.MEN hon påminner för mycket om Caroline Af ugglas, som jag för övrigt inte tål!oCH även om Amanda Jenssen, som jag heller inte gillar..
    Jag ser inga som helst likheter mellan af ugglas och Mariette! Mariette har ju en mycket vackrare röst och mycket mer normalt scenspråk ! Däremot har Tove typ samma ryckiga rörelsemönster som Johan Palm hade förra året !

Och förövrigt kan jag gilla att det finns någon i startfältet som man kan irritera sig riktigt rejält på....men Camilla får gärna åka ut i kväll iallafall !
  • bossemoren

Men jösses...Mariette ser ju ut som Marge Simpson idag !

• bossemoren
    AmandaBrun skrev 2009-11-13 20:55:05 följande:
    Hm. I grodperpektiv tycker jag att hon liknar Jennifer Lopez mer än Marge Simpson.....
    Mmm, hon har verkligen fina drag i ansiktet...jag gillar att hon "stökar" till det lite med det ruffiga håret...gillar när det inte är för perfekt !
  • bossemoren

FREDAG FREDAG FREDAG FREEEEEDAAAAG {#lang_emotions_cheers}!!!!!

• bossemoren

Hoppsan !

Svar på tråden Idol-2009