Inlägg från: Hallonröd |Visa alla inlägg
  • Hallonröd

Idol-2009

Thaleya skrev 2009-10-09 23:28:35 följande:
    Och jag tycker att hennes dreads är jättefina :DVill hon ta bort dem så går det utan att hon rakar av sig håret för hon har utfyllningsdreads ändå. Så vi kanske får se henne utan senare i idol.
    Nää...tycker dreads är så  90-tal...får en känsla av att hon förlitar sig för mycket på dreadsen liksom.....typ "jag har så häftigt hår,  spelar ingen roll hur jag
    sjunger..." {#lang_emotions_dreamer}
    // Bad sound kills good music...
  • Hallonröd
    vackrastarflow skrev 2009-10-09 23:33:32 följande:
    fast hon sjunger ju bra som fan
    Jo, det gör hon ju iofs...men ändå...
  • Hallonröd
    vackrastarflow skrev 2009-10-09 23:32:56 följande:
    du trycker på New Playlist och ger den ett namn. sen är det bara att söka låtar och dra över de från listan till höger till spellistan. inte svårare än så
    Tycker jag drar och drar men det blir inget iallafall...får faan samma låt 3-4 ggr....men kanske har gjort fel från början...måste testa det du skrev...
  • Hallonröd
    Tiro skrev 2009-10-09 23:34:02 följande:
    jag tyckte på new playlist. sedan sökte ajg på artister och sedan drog jag deras låt till "mappen". klart! nu har jag en "kärlek" me dildivo, en med MJ och en med techno!!
    Jag jag tycker att jag gjort så men inte får jag de låtar jag vill ha...
  • Hallonröd
    Thaleya skrev 2009-10-09 23:35:47 följande:
    joo många gör ju det, tror dock inte att hon gör det för hon sjunger helt ok.
    Jo hon jsunger bra....men jag tycker inte hon är SÅ bra ändå....
  • Hallonröd
    Tiro skrev 2009-10-09 23:34:02 följande:
    jag tyckte på new playlist. sedan sökte ajg på artister och sedan drog jag deras låt till "mappen". klart! nu har jag en "kärlek" me dildivo, en med MJ och en med techno!!
    vackrastarflow skrev 2009-10-09 23:32:56 följande:
    du trycker på New Playlist och ger den ett namn. sen är det bara att söka låtar och dra över de från listan till höger till spellistan. inte svårare än så
    Det funkar nu...{#lang_emotions_smile}
  • Hallonröd

Nåt som jag kom på nu att jag retade mig över var att Calle inte gjorde något åt sitt hår när de hade makovers?! Han måste ju bara klippa sig alltså...

• Hallonröd
    Hallonröd skrev 2009-10-10 00:12:04 följande:
    Nåt som jag kom på nu att jag retade mig över var att Calle inte gjorde något åt sitt hår när de hade makovers?! Han måste ju bara klippa sig alltså...
    makeovers
  • Hallonröd
    Thaleya skrev 2009-10-10 00:25:49 följande:
    jag blev förvånad men jag är glad att de inte gjorde något, han skulle se tjockare ut med kort hår. Tycker hans er bra ut som han är.
    Tror du....?....näe....han skulle se cool ut med lite kortare och så lite rufs där uppe ....eller nåt...typ...
  • Hallonröd
    Malva05 skrev 2009-10-16 13:37:09 följande:
    Gillar Tove men snälla hon måste börja göra (röra) sig på nå annat sätt än va hon gjort fram till nu, menar ska hon va me till mot slutet så orkar man ju inte me samma rörelser til helt olika sorters låtar (schangrar )
    Ja och det gäller Mariette också tycker jag....

Men shit vad Rabih låter som MJ himself med den ljusa rösten...{#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Idol-2009