Inlägg från: vackrastarflow |Visa alla inlägg
  • vackrastarflow

Idol-2009

Eddie gillar jag endast pga låtvalet

• vackrastarflow
    Natosh skrev 2009-10-23 22:47:14 följande:
    Tycker man borde bli automatiskt diskifalifikerad om man stavar Niklas med CK
    diskifalifikerad??
  • vackrastarflow
    Thaleya skrev 2009-10-23 22:48:34 följande:
    jag tycker synd om dem båda Niklas gjorde jävligt bra ifrån sig för en gångs skull!!! Eddie har dock också varit grym ikväll. Trisst med båda, å anra sian måste ju någon åka. Jag hade kunnat tänkt mig skicka hem Mariette faktiskt hon är för förutsägbar faktiskt.
    Förutsägbar eller säker på sin stil?? Varför ska hon ändra en massa på sig? Hon verkar bekväm och duktig på sin stil. Om folk inte gillar henne är det väl bara att inte rösta på henne

Jag tycker nog att det är bättre att vara förutsägbar än vacklande.
    Om jag går på en konsert vill jag kunna förvänta mig bra saker inte hoppas på att artisten har en bra dag
  • vackrastarflow
    Hanniz84 skrev 2009-10-23 22:51:29 följande:
    jisses vad flickorna är pinsamma där framme vid scenen...
    mycket
  • vackrastarflow
    ming skrev 2009-10-23 22:53:02 följande:
    Blev tjejerna glada för att Eddie stannade? Det var lite svårt att uppfatta om de var glada eller ledsna.
    Jag tyckte det kändes väldigt påklistrat! Ingen aning om de var glada eller ledsna
  • vackrastarflow
    Thaleya skrev 2009-10-23 22:53:39 följande:
    Jo men jag menar hon känns bra inte fantastisk, hon känns säker och det är ju bra, men att känna att hon kör medel med flit för att hon inte vågar chansa är ju inte nått bra. Man vet liksom inte om hon har potential i sig att bli bättre det känns som att hon är på topp redan, och toppen är medel.
    Men jag förstår inte hur du menar med att hon inte vågar chansa? Förra veckan sjöng hon liksom I want you back, denna gången I'm just a girl. Om du lyssnar på Mariettes album förstår du att detta är väldigt annorlunda jämfört med vad hon brukar sjunga. Hon har inte (som andra - tex Erika och Rabih) valt samma typ av låtar varje gång.
  • vackrastarflow

Jag tycker det är tjejernas år i år. Calle är den ende killen jag gillar.
    Tove, Mariette och Reza spöar skiten ur alla andra

• vackrastarflow
    Thaleya skrev 2009-10-23 23:03:04 följande:
    Jo hon kanske chansar men jag tycker det är kassa låtval, åa anra sidan så vet vi ju inte hur låtväljningen går till. men hennes röst låter fortfarande bara bra varje gång, det är inget shit vad grym hon var ikväll. Hon är ju riktigt bra men fortfarande som en artist bara och ingen vinnare. Jag har lyssnat på hennes album och jaa det är annorlunda låtar men det är som att alla låtar hon sjunger låter lika för att det är hennes röst, förutsägbar helt enkelt. Men du behöver inte hålla med mig.
    Nej jag vet, och det gör jag inte heller. Bara diskuterar eller ifrågasätter dvs.
  • vackrastarflow

Gokväll mina vänner!!

Jag värmer upp med att höra Amandas nya album på Spotify. Singeln Happyland är underbart grym!

• vackrastarflow
    Danitrass skrev 2009-10-30 19:55:41 följande:
    Kaxmaja skrev 2009-10-30 19:58:53 följande:
    *startar spotify direkt*
    Hon blir bara bättre än bättre!
Svar på tråden Idol-2009