Inlägg från: vackrastarflow |Visa alla inlägg
  • vackrastarflow

Idol-2009

riot skrev 2009-09-17 20:26:47 följande:
    världens bästa låt!
    jaaaaaaaaaaaa

kom precis ihåg hur kär jag är i Paolo. kan inte han vara med i idol??
  • vackrastarflow
    riot skrev 2009-09-17 20:28:54 följande:
    Menar du att du glömt det?! Herregud, efter senaste plattan är jag nog mer kär än någonsin. Vilken fantastisk man han är. Åhhhh. Men, den där Rasmus? Är det bara jag som avskyr detta jävla wailande?
    jag har inte gift mig med den senaste plattan på samma sätt som förra. men jag ska ge den några chanser till

Denna är så OT, men dedikerad till Riot (här pratar han dessutom!)

• vackrastarflow

åh hon är cool!! me like!

• vackrastarflow
    Emma83 skrev 2009-09-17 20:39:23 följande:
    vad hette hon? hon va nog min favorit 
    Goczkowskaorkowska... minns inte förnamnet
  • vackrastarflow

Jag missade också Idol igår... Men på förmiddagen hade jag hämtat min inspelningsbara digitalbox så jag har sett det nu (vilken underbar underbar maskin!!) Roligt avsnitt!! Sååååå kul att Nils dök upp Jag diggar dessa människor som vågar röra sig utanför ramarna. Och han sjöng absolut helt ok!
    Rätt folk gick vidare från andra chansen tycker jag också. De borde helt enkelt ta en tjej och en kille varje gång som standard.

• vackrastarflow
    Kaxmaja skrev 2009-09-19 11:02:21 följande:
    Åhh jag hade ALDRIG överlevt utan PVR dekodern Spelar in typ ALLT. Eller rättare sagt jag seriekopplar så jag äns slipper tänka på att spela in
    Ja förstå att jag överlevt utan inspelningsmöjligheter de senaste åren... Ofattbart!

Jag har dessutom fått 100 kanaler mer typ Sjukt ju! Jag kommer aldrig komma ur soffan nu! Tur det bara var de tre första månaderna
  • vackrastarflow
    udda3 skrev 2009-09-21 10:08:52 följande:
    här har jag tippat mina 5 topp idoler. de jag tror kommer ligga på topp 10 i slutet vad tror ni? har jag rätt? kolla in min blogg och kolla longgone.blogg.se/2009/september/vad-tycker-n...
    Njae det finns många andra bra, men jag har svårt att hitta dem bara sådär Har dåligt minne
  • vackrastarflow
    Monaaa skrev 2009-09-23 20:28:58 följande:
    Min favorit är, oavsett hur han är i gruppgrejen, Calle (som ser ut som Jamie Oliver)! Förutom honom så gillar jag typ 4-5 st till. Resten är lite för mycket main stream för min smak. Erik Grönwall har en vansinnigt grym röst och Mariette Hansson är helskön. Patrik Öhlund är bra, var inte han med i Fame Factory?
    är det där jag känner igenom honom från?! aaaah tack!

Mariette gillar jag också! Har några andra personliga favoriter men är inte så bra på namn Jo Joy gillar jag!
Svar på tråden Idol-2009