Inlägg från: Aint Your Fairytale |Visa alla inlägg
  • Aint Your Fairytale

Idol-2009

Ja, hehe.

Thaleya skrev 2009-10-02 15:53:18 följande:
    mm jag har också tänkt så, blir bättre nu när det är lite konkurrens för erik.
  • Aint Your Fairytale

Jag är inte ett dugg ledsen att Karolina fick åka... Men jag hade hellre sett Rabih åka, men han lär väl bli en sån som alla småbrudar älskar trots att han inte är spec bra... Och så åker de som är bättre ut.

• Aint Your Fairytale

My God, din smak är ju precis som min...

Jag kan inte heller med Rabih, fjantigare röst får man fan leta efter. Det enda som är bra med honom är att han är söt. Men bort med honom tack...

Jag skrev om det var igår att Eric, Calle, Tove och Mariette är mina favoriter. Men jag gillar Erika grymt mycket också.

sannispannisen skrev 2009-10-10 11:01:37 följande:
    rabhi eller vad han heter är ju inte alls bra, eller det är väl att han inte faller mig i smaken med sitt mesande och kvinnoröst.eric, calle, mariette och tove gillar jag!
  • Aint Your Fairytale

Du har också bra smak...

vinterlärka skrev 2009-10-10 13:35:51 följande:
    Tycker verkligen att det är tjejernas år i år. Finns nästan ingen bra kille. Gillar Calle och Eddie lite, men annars är mina favorter Erika, Tove och Mariette.
  • Aint Your Fairytale

Men jag älskar Erik också... Hesa och raspiga rockröster är så nice, som Eriks och Calles... *ler*

vinterlärka skrev 2009-10-10 15:34:56 följande:
    Tack, detsamma!
Svar på tråden Idol-2009