Inlägg från: ming |Visa alla inlägg
  • ming

Idol-2009

Hon ser ju iofs ut som en vänstertant, så jag är ju inte förvånad att hon valde en sån politisk låt...

• ming
    Eisa skrev 2009-09-29 20:40:34 följande:
    Nu skall du icke vara en sådan modde.
    Det är jag inte, jag är Folkpartist!
  • ming
    Mamsie skrev 2009-09-29 20:45:27 följande:
    Och skillnaden är höger eller höger?
    Liberal eller konservativ, det är stor skillnad!
  • ming

Jag gick in på hemsidan för att kolla biljetterna till fredagsfinalerna, men det är ju svindyrt ju!
    Jag skulle gärna kollat i Göteborg, men de billigaste biljetterna kostar 200 spänn styck, och då sitter man urlångt bort. Är det värt att betala 400-500 spänn för att se det?

• ming
    Atamon skrev 2009-09-29 20:48:02 följande:
    Alla tjejerna överlag är ju bättre än killarna! killarna får nog spotta upp sig rejält om de ska kunna hänga kvar på fredagarna framöver Fast Erika tror jag inte så mycket på, hon känns lite Sofia Källgren
    Jag tycker tvärtom, att killarna känns bättre än tjejerna. Jag tycker inte att det är någon tjej som har varit sådär superbra hittills, faktiskt.
  • ming

Hon känns väldigt tråkig...

Fast hon går säkert vidare ändå, eftersom alla som har gått så här långt tidigare lyckas ju alltid gå vidare till fredagsfinalerna.

• ming
    Mamsie skrev 2009-09-29 20:53:20 följande:
    Lika stor skillnad som vänster eller vänster Fred? *räcker fram tassen*
    Fast de ideologierna kommer ju ur varandra och är mer eller mindre grenar av varandra..... Inte alls som högern.....
    Okej, nu ska jag vara tyst! Fred!
  • ming

Jag hoppas på Clara och Mariette, men jag tror att det blir Erika och mariette. Mest för att folk tycker "synd" om Erika för att hon föll på mållinjen sist. Så är det ju alltid, de som kom så långt tidigare år kommer alltid till fredagsfinalerna när de söker igen. Även om de inte ens är bra...

• ming
    giftgrodan skrev 2009-09-29 21:18:16 följande:
    inte Nils!
    Nä, men han gick ju inte riktigt så långt.
    Men han Rasmus lär ju också med all säkerhet gå vidare till fredagsfinalerna.
  • ming

Vilka går vidare idag, tror ni då? Mariette och Clara hoppas jag på.

Svar på tråden Idol-2009