Inlägg från: Tiro |Visa alla inlägg
  • Tiro

Idol-2009

Tiro skrev 2009-10-02 23:45:50 följande:
    images.google.se/imgres ge/files/article/yazmina_simic.jpg&imgrefurl=http: //www.gylleneskor.se/artikel/yazmina-om-livet-som- svensk-idol&usg=__Xtgd7KRuvfWHUq1I-8cGCc6tuPY=&h=3 00&w=410&sz=59&hl=sv&start=1&tbnid=i0BivtyuPKII8M: &tbnh=91&tbnw=125&prev=/images%3Fq%3DYazmina%2BSim ic%26gbv%3D2%26hl%3Dsv%26sa%3DG
    Yazmina Simic var bara 16 år när hon blev Idol-Yazmina med hela svenska folket.

var det hon?
  • Tiro

Goed kväll, god kväll!!

hann bara se hälften (efter att ha kört som en idiot hem från innebandymatchen som för övrigt blev 4-4 och jag gjorde mål... tjoho!)...

De tre första var ju sjukt dåliga av vad jag kunde se på reprisen. Tack och adjö med er!!!
    De andra var bra. Och
    så glad jag blev när Camilla sjöng..... *ler*

• Tiro

Men för guds skull... låt Eddie vara kvar och inte "grevinnan". Det lät inte bra i dag.

• Tiro
    Eisa skrev 2009-10-09 22:45:52 följande:
    varför kallas hon grevinnan?
    Det var något Andreas Carlsson myntade i uttagningen. Förra veckan var hon sjukt bra men i dag. Nej. Dock har jag inte gillat henne men förra veckan så var hon sjukt bra...
  • Tiro
    MassiiMotoo skrev 2009-10-09 22:48:46 följande:
    Nu har jag röstat ! Ut med karolina!
    japp!!!
  • Tiro
    Eisa skrev 2009-10-09 22:53:41 följande:
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Michael Jackson-tema nästa vecka!!!! Åh!!!!!!
    Tjoho!!!
  • Tiro
    Thaleya skrev 2009-10-09 22:50:26 följande:
    Åker karolina så vet jag inte om jag gillar det här alls. Idol gör mig bara arg. Sverige har så kass musiksmak.
    och jag lackar ur när någon klagar på att Sverige har dålig musiksmak. Vem är det som bestämmer normen på vad god musiksmak är? Hade jag fått beatämma hade Camilla stått på prispallen, det hade strömmat ut tysk techno ur alla stadens högtalare och E-type hade varit president!
Svar på tråden Idol-2009