Inlägg från: Mrs K |Visa alla inlägg
  • Mrs K

Idol-2009

Jag stör mig nått vansinnigt på Rabihs inandningar. Han flåsar ju mellan varje strof och varför måste han glida runt så på tonerna hela tiden? Jag blir åksjuk!

Eddie var dock mycket bättre ikväll än vad han någonsin varit.

• Mrs K
    Beccazinn skrev 2009-10-16 22:11:23 följande:
    Trailer T skrev 2009-10-16 22:09:54 följande: Problemet är att när man börjat tänka på det så ser man inget annat tyvärr
    Samma sak med Rabihs "inandningsflås".
  • Mrs K
    vackrastarflow skrev 2009-10-16 23:22:48 följande:
    L jung skrev 2009-10-16 23:18:51 följande:Ena minuten så sitter vi och käkar räkor - jättegott!! ... sen när vi var klar med det så lutade jag mig tillbaka i soffan under reklamen... och sen så vaknade jag NUUUU???  Jag ser nu att Camilla åkte ur? BRA!! Nicklas nästa!♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥
    ♥ ; This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥ Räkor is da shit! Synd att du missade utslagningen. Men detta får du som minne:

Aaaaaaaahhh!!!!! Nu var jag så dum att jag klickade på länken. VARFÖR?! Och hur ska jag kunna sova i natt
  • Mrs K

Håller med om att Calle har en bra röst men hade hoppats att han skulle bli bättre på att "nå ut". Tycker fortfarande han känns lite inåtvänd eller vad man ska säga. Men det kommer kanske med tiden. Det är ju det som är så kul med idol

• Mrs K
    Malva05 skrev 2009-10-21 14:15:24 följande:
    Snart fredag och då hoppas jag att antingen Nicklas , Eddie eller Rabih får åka hem och så tar vi , de andra 2 veckorna som kommer , för ja dom är långt i från i klass med dom andra...
    Håller med. Jag börjar helst med Rabih. Tycker han skulle ha åkt för länge sedan. (Carl Chapal och Moa borde ha varit med i "startelvan".)
  • Mrs K
    snusmumriken2 skrev 2009-10-21 18:26:36 följande:
    Mrs K skrev 2009-10-21 15:46:19 följande: Fast jag tycker att Rabih har en väldigt speciell röst, på ett positivt sätt O det säger jag inte bara för att han är söt som socker... Lite jobbigt bara att han måste stöna efter varenda mening han sjunger... Konstigt att juryn inte har kommenterat det mer?
    Tack!!! Det är inte bara jag som stört mig på flåsandningarna då Jag har dessutom svårt för att han aldrig tar en ton rakt av utan måste glida runt lite på den. Kanske medvetet "wailande" men det låter som att han inte är riktigt säker på vart han ska tonmässigt tycker jag. Därför vill jag inte ha kvar honom.

Håller f.ö. med eld och vatten om att Mariette och Calle redan känns som att de hittat sin stil och de tjänar inte på idol-konceptet där så många genrer ska testas och presteras i. Är så kluven med Mariette för jag gillar verkligen hennes röst men har svårt för hennes rörelsemönster. Har samma problem med Tove. Älskar rösten men har svårt för "handvifteriet". Det verkar dessutom vara årets trend. Många spattiga händer på idolerna i år tycker jag.

Min topp 3 just nu
    Erik
    Reza
    Erika

Nästa vecka har jag kanske ändrat mig
  • Mrs K
    Salmiak73 skrev 2009-10-21 23:19:16 följande:
    Mrs K skrev 2009-10-21 19:46:03 följande: Jag har samma favoriter i samma ordning
    Bra smak
  • Mrs K
    Novemberstjärnan skrev 2009-10-22 18:46:25 följande:
    Hur då menar du? Ingen slår Eticas hejt viftande med armar och händer.. :-S Undra vad jag skulle göra för ticks om jag stod där på scen...
    Jag skulle nog ha "ticset" att svimma eller kräkas
  • Mrs K
    GossipGirl skrev 2009-10-22 19:01:06 följande:
    Någon som vet temat på låtar för imorgon?! Jag har medvetet inte kollat upp saker om Idol eftersom jag såg förra veckans avsnitt idag...
    Rocktema. Tror låtvalen listades tidigare i tråden. Bläddra bakåt några sidor så hittar du det nog.
  • Mrs K
    GossipGirl skrev 2009-10-22 19:06:09 följande:
    Tack... Okej jag får se om jag hittar... Annars kan jag ju kolla på tv.se ifall det står där. Mrs K skrev 2009-10-22 19:01:55 följande:
    Tror det finns på aftonbladet också
Svar på tråden Idol-2009