Inlägg från: Tiro |Visa alla inlägg
  • Tiro

Idol-2009

Eisa skrev 2009-10-09 22:55:08 följande:
    Jag gick och tänkte på det nu i eftermiddag, att de borde ha ett MJ-tema eftersom han är den bästa sångaren nånsin och nu har dött.Han känns nästan som en alien nu när det har gått ett tag från hans död, tycker inte du? Det känns inte som att han var mänsklig. Ingen kommer i närheten.
    Vi pratade om honom på jobbet i dag. Mister H och jag kom framtill att det bara finns en queen of pop och det är madonna och det finns bara en king of pop och det är MJ.!!!

Lite spooki är han... men f-n vad jag hade velat sett honom live.
  • Tiro

Trailer T skrev 2009-10-09 22:58:54 följande:

Då hade jag flyttat
    hahaha.... kanske lite provocerande... men jag är faktiskt väldig bredd.. och då menar jag inte enbart över min gump utan i min musiksmak.
  • Tiro
    Thaleya skrev 2009-10-09 23:04:28 följande:
    Men förlåt då, bra framträdanden och bra musikaliskt. Sverige bedömer bra framträdanden som dåliga och dåliga som bra, det märkte vi väl i kvalet.Jag vet inte ens om det är värt att kommentera det nedre du skrev.
    om man tar mig på allvar så är det kanske inte värt att sjunka så lågt att kommentara mitt inlägg....*ler*...Men mitt lilla utspel beror på tusen timmar av diskussioner om vad somär musik och inte.
  • Tiro
    vackrastarflow skrev 2009-10-09 23:25:15 följande:
    ja jag spotifyar honom as we speak
    jag ska ordna en spellista med bara MJ.. jag har preics för tio min fått i gång spotify... glad som en lärka
  • Tiro
    Thaleya skrev 2009-10-09 23:27:21 följande:
    Förstår faktiskt inte alls ditt inlägg nu :D, ber om ursäkt för att jag är korkad.Jag kommenterade ditt inlägg för att jag ville svara, men jag tycker att det var så långt ifrån mina åsikter att e-type ska bli president att jag bet mig i tungan och var tyst för jag ville inte bråka.
    sorry... du är absolut inte korkad. Bara jag som spinner vidare som sören (hög på min innebandyvinst där jag gjorde mål och att karolina åkte ut.)

Hihi.. E-type är kanske inte min favorit men dock min mans...*ler*
  • Tiro
    Hallonröd skrev 2009-10-09 23:29:54 följande:
    Hur fanken får man till en spelista..har aldrig lyckats och blir bara förbannad då jag kör Spoitify...
    jag tyckte på new playlist. sedan sökte ajg på artister och sedan drog jag deras låt till "mappen". klart! nu har jag en "kärlek" me dildivo, en med MJ och en med techno!!
  • Tiro
    vackrastarflow skrev 2009-10-09 23:34:04 följande:
    nu ska jag lägga mig!natti, kids!
    Godnatt!! Hörs nästa fredag!
  • Tiro
    Thaleya skrev 2009-10-09 23:36:45 följande:
    haha ok.Jag hoppas iaf att Karolina tar sig till USA och blir en stor kändis där :) Meryl Streep lär ju få en chock när hon ser henne.
    Hihi.. maryl streep.. det har jag inte tänkyt på. men shit vad de är lika nu när du säger det.

karolina är faktiskt riktigt bra men hon nådde aldrig fram till mig. Fast Nicklas, Radhi (?) skulle defivitivt åkt ut före henne!!
  • Tiro
    aprilsill skrev 2009-10-13 16:00:06 följande:
    Varför får man aldrig veta vilka låtar dom har valt?!
    det får man...fast jag tror det står först på fredagen...
  • Tiro

Som vanligt var camilla bra i kväll....

det är dax för smörsångaren eller Nicklas att åka...

Dock så tyckte jag Tove var riktigt dålig i kväll...

Bäst var Erik.

• Tiro

ä va fan... Camilla??? Det är ju en hel bunte som skulle ryka innan henne.

• Tiro

Camilla for president!!!

ur med pågaspolingen!

• Tiro

Godkväll, godkväll!!

Jag lägger min utröstningsröst på Tove, Erika eller Nicklas.

• Tiro

och jag lägger min inröstningsröst på Camilla. För jävligt att hon åkte...

• Tiro

Ä för helvete. Hur f-n kan det bli Eddie?!! Han tillhörde ju de bästa i kväll. Såg på Herr Bagge att han blev sjukt förvånad.

Ut med pågasplingen

• Tiro
    Eisa skrev 2009-10-23 22:45:32 följande:
    Jo och de sitter och SMS:ar som galningar.
    jag har röstat fem gånger på eddie!!!!
  • Tiro

Molson Canadian skrev 2009-10-23 22:45:24 följande:

Puuh! Tove fick vara kvar! Ni som inte gillar henne, vad beror det på?
    För att hon inte levererade i dag. Rösten var inte bra. Börjar tröttna på nigandet och vevandet med armen. Det var charmigt de första låtarna. Nu så börjar jag tröttna.
  • Tiro
    Malva05 skrev 2009-10-23 22:48:23 följande:
    Men inte är han bra bara för att han gjorde detta framträdande "bra " (bättre i mitt tycke)
    Jag har gillat honom från start!
  • Tiro
    Hanniz84 skrev 2009-10-23 22:51:29 följande:
    jisses vad flickorna är pinsamma där framme vid scenen...
    jag tycker de är underbart gulliga....
Svar på tråden Idol-2009