Inlägg från: vackrastarflow |Visa alla inlägg
  • vackrastarflow

Idol-2009

kimsi skrev 2009-09-23 21:18:47 följande:
    Åkte Mariette ut, jag såg henne aldrig på slutet men jag såg inte att hon åkte ut heller. Har kollat på hemsidan men hittar inget om henne där.
    hon gick vidare
  • vackrastarflow
    Lantani skrev 2009-09-23 22:50:40 följande:
    Calle är kvar ja
    åh är det HAN som är Calle! nu är jag också med
  • vackrastarflow
    Pyff skrev 2009-09-24 17:18:38 följande:
    Jag är lite irriterad på tv4 faktiskt............vissa personer får jättemycket TV-tid medans andra inte syns alls Blir ju orättvist i sista omgången när folket ska rösta ju. Folk lär ju vara mer benägna att rösta på tex Pjotr som fått massa tid i rutan än på Patrik tex som inte synts överhuvudtaget under uttagningarna!
    Jag är rädd för att man på detta viset kan räkna ut vilka som kommer att gå vidare... Var det någon av dem som åkte ut igår som ni kände igen?? (förutom Nils då??) Jag kände inte igen en själ, alla de som de visat mer av har gått vidare just för att man ska få en känsla för dem. De har säkert filmat de andra mycket också, men de visar inte det eftersom de ändå åkt/kommer att åka ut...
  • vackrastarflow
    Atamon skrev 2009-09-24 19:22:52 följande:
    Jo, det var flera stycken som jag kände igen. Fredrik han som hade sin farmor med sig som coach under uttagningarna, Karolina, tjejen som hade röd träningsjacka i uttagningarna, som lät lite som Laleh och Garvin, den äldre övervintrande hårdrockaren, men det var väl ingen större förlust direkt och redan i måndags försvann ju Alexander Eriksson, killen med gitarr som spelade en egen låt i Gävle, juryn var ju då så imponerad av hans vibrato.
    Jo, men förutom "hårdrockaren" har de inte pratat med någon av de du skrev om de senaste avsnitten. De visade deras auditions, men inte så himla mycket mer, förutom ett par glimtar när de tränade och uppträdde med sina "band".
  • vackrastarflow

åh jag som gillar Sadie i massor, synd att hon missade musiken...

• vackrastarflow

Tove påminner lite om Scarlett Johansson

• vackrastarflow
    Emma83 skrev 2009-09-24 20:33:21 följande:
    man kanske får se de som går vidare mest att de har klippt ihop programmen efter det.... om nån nu förstår hur jag menar =) jag förstår iallafall
    jag förstår, det var det jag diskuterade innan idag
  • vackrastarflow

Tant Groda skrev 2009-09-24 20:36:39 följande:

vill inte att calle åker....Kan inte se det idag? Varför tror ni han åker?
    han är vidare nu iaf.
  • vackrastarflow

Clara är bättre än Alice

• vackrastarflow

Loup Garou skrev 2009-09-24 20:39:29 följande:

Vem är nu Alice?
    Alice är tvåan från förra året
Svar på tråden Idol-2009