Inlägg från: Thaleya |Visa alla inlägg
  • Thaleya

Idol-2009

Eisa skrev 2009-10-02 21:31:26 följande:
    Tycker du att hon sjunger dåligt??
    ja det tycker jag.

Hon låter som vilken annan hes medelmåtta som helst.
  • Thaleya

Jossa 79 skrev 2009-10-02 21:33:17 följande:

Jag gillar Camilla. Ta bort Tove eller Erika......
    nu trillar mina öron av.. (eller ögon då jag läser en skrift).
  • Thaleya
    Eisa skrev 2009-10-02 21:35:15 följande:
    gnäller? höra fel kan väl alla göra (om hon nu gjorde det?)
    ja hon hörde fel förra avsnittet och trodde att hon gick vidare. Det som jag skrev kan ju inte hon rå för.

Men varför välja en låt som juryn hatar och sen sjunga den upptempo som hon vet att de också hatar.

Det är ju hemskt dumt av henne.
  • Thaleya
    LindaJohansson81 skrev 2009-10-02 21:37:40 följande:
    Vem som helst UTOM Camilla, och jag tror att Eddie kan åka ut istället för Camilla...
    Jaa Camilla SKA ut ikväll, annars vet jag inte ens om jag kan titta på Idol mer.

Jag tror jag måste ringa Anders Bagge senare och fråga hur de tänkte och vad som gick fel.
  • Thaleya
    Eisa skrev 2009-10-02 21:38:52 följande:
    för att hon inte fick ändra ju!
    Jo hon fick ändra.

Hon sa att hon inte fick ändra för att hon menade att hon hade inte tid att ändra låten och lära in en annan och öva med bandet. Men hojn fick och om hon kämpat hade hon övat in en annan låt.
  • Thaleya
    Malva05 skrev 2009-10-02 21:39:27 följande:
    Dom som var bäst var Erik, Erika, Calle, Tove, Karolina och så Reza Själv gillar jag nog Calle och Erika bäst sen Tove och Erik delad 3a Karolina vet jag inta vad men nått med henne gillar jag samma med Reza
    Du gillar de jag gillar, härligt!

:D

Tyckte Clara och Rasmus skulle ha gått vidare också, synd men det var en stor miss av juryn.
  • Thaleya
    Emlak skrev 2009-10-02 21:49:21 följande:
    Folk kommer rösta på camilla bara för att det är synd om henne då hon gjorde bort sig igår..
    och idag.
  • Thaleya

L jung skrev 2009-10-02 21:47:56 följande:

Mariette och Tove leder i omröstningen på Expressen Förstår inte varför bajsnödiga Erik ligger 2a dock!!??♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥
    ; This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
    För att Erik har en otrolig röst.
  • Thaleya
    vackrastarflow skrev 2009-10-02 21:49:47 följande:
    mja... jag tror som Thaleya i vilket fall som helst gjorde hon likadant mot två låtar. grymt ensidigt. och grymt fult. men det är bara min åsikt.
    mm om hon brydde sig och verkligen var smart och ville vara kvar då hade hon ändrat låten eftersom och inte ryckts med när musiken blev shlager istället utan styrt dem neråt igen, Så hade en riktig artist gjort!
  • Thaleya

L jung skrev 2009-10-02 21:50:32 följande:

Rasmus är kompisens sons bästis.... ska framföra att han har några fans här!!! Kul!♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥
    ; This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
    mm GÖR DET!
    Jag tycker det var helt sjukt att han inte gått vidare, han har varut grym alal framträdande. Och han är förjävla snygg!
Svar på tråden Idol-2009