Inlägg från: aprilsill |Visa alla inlägg
  • aprilsill

Idol-2009

Malva05 skrev 2009-10-31 08:55:54 följande:
    Haha vist kan han sjunga men inte, bra..Sen angående vilka som röstar så skrev jag bara upp olika anledningar till varför folk röstar som dom gör, som sagt Eddie får nog många röster för att han ser bra ut , som sagt alla har olika kriterier , vist tror jag de flesta i Dorotea röstade på Erika , har jag inte sagt något om.. Som sagt vissa rösta säkert på henne för att hon är söt eller annat som sag..Tycker Eddie sjunger väldigr menlöst, ja han övertygar inte en om v han sjunger, och ja det finns fler som bör åka av olika anledningar..
    Och väldigt många i den här tråden kallar Erika för just, menlös....
  • aprilsill
    Malva05 skrev 2009-10-31 09:04:49 följande:
    Ja klart folk får tycka de, vad är ditt problem? får inte folk tycka annat än dig???
    Mitt problem är ditt sätt att skriva, att det är en Självklarhet att Erika skulle ha fått stanna kvar, att alla borde fatta det. Det är mitt problem!
  • aprilsill
    Malva05 skrev 2009-10-31 09:22:58 följande:
    Förresten om du får lista dom i vilken ordning tycker du dom borde komma från vinnare och till ven som bör åka nästa gång??
    Jag "vet" att Eddie kommer åka nästa vecka även om jag inte vill det. Sen vet jag även att han inte är bäst av dom som är kvar.
  • aprilsill
    Malva05 skrev 2009-10-31 10:11:12 följande:
    [citat]Men guuuuuv vilken tråkig stämning det är i tråden! Vart tog den sköna stämningen vägen? Är Idol på blodigaste allvar? Är ens en internetcommunity på blodigaste allvar? Näh, fan, ta lite chips & coca cola och dunsa ner i TV-soffan. Sådärja, fram med livsglädjen så laddar vi för nästa fredag då vi hissar o dissar deltagare och Idolproduktionen och sedan lägger oss med ett leende på läpparna oavsett vem som blir kvar eller åker ut.[/citatNär får vi veta nästa veckas tema?? ja vart kan man smygläsa de?? eller är de först när vi får veta vilka låtar dom ska sjunga??
    Låtar från 2009.
  • aprilsill
    Zozzo87 skrev 2009-11-06 20:35:36 följande:
    Det d'r med rökningen skulle Laila kunnat säga åt henne privat!!
    Men sånt får ju rökarna höra varje år Och när hon kommenterar det menar hon ju att det hörs i rösten.
  • aprilsill
    giftgrodan skrev 2009-11-06 21:05:06 följande:
    asch, det där gick inte bra... tycker fortfarande att rabih borde åka ut, men tror att eddie gör det
    Jo tyvärr har ju Rabih fler fans, alla har fler fans av dom som är kvar. Så att Eddie åker ut räknade jag ut redan förra veckan
  • aprilsill

HUr faaan har dom stylat eddie ikväll?! Ser ju fan ut som att han har gråa leggings typ och ska hoppa ner i sängen och nanna...

• aprilsill
    Danitrass skrev 2009-11-06 22:27:51 följande:
    Men nu kommer man ju få höra både Eddie och Rabih IGEN!
    Eisa skrev 2009-11-06 22:32:09 följande:
    what a öken
    Zappa mellan 1 och 4 och njut av Johnny Depp istället!
  • aprilsill

Vad ska man säga, nu lär det märkas om det är tjejer som röstar eller inte.... Förut tycker jag att Eddie rätt rättvist fått stanna kvar. Ikväll var jag helt säker på att han skulle åka, nu tror jag att han har en chans. Beror på hur folket röstar!

• aprilsill
    Novemberstjärnan skrev 2009-11-06 22:45:03 följande:
    Hur f*** kan Eddie få vara kvar? Han var totalt BUUU idag! T om han själv blev ju förvånad!
    Kanske för att han hängt löst till och med när han varit bra? Inte för att han var världens bästa idag men..
Svar på tråden Idol-2009