Inlägg från: ming |Visa alla inlägg
  • ming

Idol-2009

Ja, hennes mål var nog egentligen att få Bert Karlsson att ringa, sen skippa idol och sen sjunga i melodifestivalen istället.

• ming
    Eisa skrev 2009-10-01 20:35:40 följande:
    Tur att Bert Karlsson har bra smak i alla fall.
    Fast han ratar ju alltid alla idoler, så thank God så kommer vi nog att slippa henne senare också.
  • ming
    giftgrodan skrev 2009-10-01 20:37:55 följande:
    angående Camilla har Ming rätt och Eisa fel. *bestämma*
  • ming

Hon är ju tvåa efter Reza, iaf. Men jag hoppas att Tove kommer och slår ut henne från andraplats.

• ming
    Atamon skrev 2009-10-01 21:55:52 följande:
    Håller med dig, Reza, Tove och Karolina var bra. Camilla kändes melodifestival (hon hade nog hämtat koreografi därifrån också) och Finlandsbåt, dessutom en av de sämsta versioner åtminstone jag har hört av den låten. Tycker att Karolina är lite lik Meryl Streep till utseendet
    På Idols hemsida säger hon att Meryl Streep skulle spela henne i filmen om hennes liv, eftersom folk har sagt att hon är lik henne.
  • ming

Usch, det var ju aspinsamt. Jag fattade ingenting. Jag tänkte först kanske att hon egentligen inte vara med i Idol och så blev hon glad för Karolinas skull.
    Men sen verkade hon ju inte alls fatta nånting. Pinsamt att hon bara nästan hoppade på Jihde också.

• ming

Fast på ett sätt kan jag ju verkligen förstå att hon missuppfattade. För det stod mellan henne (Camilla) och Carolina, och det låter ju lite likt. Så stod hon säkert och tänkte i sitt huvud " säg Camilla säg Camilla säg Camilla säg Camilla", typ, och sen när Carolina knappt reagerade trodde hon väl att det var hon själv som hade hört fel först.

• ming
    sannispannisen skrev 2009-10-01 23:23:05 följande:
    kommer det på youtube sen?
    Jag hoppas det!
    Jag har letat, men har inte hittat ännu. Röstningen finns inte på tv4play heller, men den kanske kommer?
Svar på tråden Idol-2009