Inlägg från: Mrs K |Visa alla inlägg
  • Mrs K

Idol-2009

Jag missade sändningen ikväll. Men jag tycker ju att Rabih borde ha åkt ut för länge sedan så jag klagar inte på resultatet.

• Mrs K
    vackrastarflow skrev 2009-11-06 23:36:43 följande:
    Mrs K skrev 2009-11-06 23:33:57 följande: det var sjukt spännande! väntetiden precis innan man får veta vem som åker dunkade mitt hjärta i överspeed var rädd att Rabih skulle få vara kvar.
    Åh, rackarns att jag missade..eller tur kanske. Jag vet inte vilket
  • Mrs K
    GossipGirl skrev 2009-11-07 20:05:57 följande:
    Hellre Tove och Erik i final... Malva05 skrev 2009-11-07 20:01:11 följande:
    Jag är helt med på Tove och Erik i final
  • Mrs K

Vad är det för tema på fredag??? Var bortrest i helgen så jag är helt ur mina idolgängor

• Mrs K

Nej, Erik är ju bäst av alla. Han får inte åka. Jag tror Reza eller Calle får åka hem ikväll men egentligen har jag svårt att säga någon som jag tycker ska åka ut. Nu börjar det bli svårt...men spännande...

• Mrs K

Men fy! Jag vill inte att någon ska åka idag. Alla var ju jättebra!!!
    Mariettes sista låt var så klockren. Håller med om att hon är bättre med gitarr och utan armvift. Om hon gav ut en platta i den stilen skulle jag köpa den.

Erik är ju min eviga favorit men Calle har ju verkligen överträffat sig själv idag. Aaahhh!!! Jag vet inte alls vad jag tycker. Får vänta och se vilka som hänger löst och sedan välja vem av de två jag helst vill ha kvar och rösta då.

• Mrs K
    Brooke skrev 2009-11-20 21:34:13 följande:
    nej, han ska vara kvar..
    Ja, Erik måste vara kvar...
  • Mrs K
    Mjuzik skrev 2009-11-20 21:47:40 följande:
    Har bara en stilla undran: Kommer Calle att få nackspärr? Ja, efter sin andra låt alltså... En barstol, en gitarr och ett ALLDELES FÖR LÅGT MIKROFONSTATIV = ingen ergonomisk ställning! Kunde inte koncentrera mig på sången, utan tänkte bara på hur tokigt han satt! Jaja, så kan det gå! Svårt att säga vem som hänger löst dock...
    Tänkte precis samma sak. Han såg ut som om han satt helt dubbelvikt.
  • Mrs K

Oj, vilka tror ni hänger löst?
    Chansar på Calle och Reza nu då....

• Mrs K

Jag börjar nästan bli orolig för Erik. Han hade ingen toppendag idag. Men han är ju bara bäst ändå

• Mrs K

Hjälp!!! Jag ringde också och röstade två gånger. Sedan fick jag sätta mig på händerna för att inte ringa en tredje gång. Nu kan man pusta ut iaf.

• Mrs K

Jag tycker nog snarare att jag får svårare och svårare att se Calle utan att tänka på att han ser märklig (tyvärr nästan töntig) ut i hållning och kroppsspråk. Där har jag fått lära mig att blunda för jag gillar hans röst.

Smaken är som röven

• Mrs K
    tuuticki skrev 2009-11-21 17:28:57 följande:
    Mrs K skrev 2009-11-21 17:12:51 följande: Calle ser ungefär lika "töntig" ut som typ Bruce Springsteen, alltså INTE töntig, bara cool! Skillnaden kan däremot vara knivskarp.
    För mig hamnar Calle tyvärr på töntighetssidan rent visuellt (eller hur man ska uttrycka det). Tycker, som jag redan skrivit, om hans röst så jag väljer att strunta i att jag tycker han ser töntig ut bitvis. Cool? NEJ!

Men, som jag skrev ovan, smaken är som röven (klöven)
Svar på tråden Idol-2009