Inlägg från: fabler |Visa alla inlägg
  • fabler

Idol-2009

skit här sätter man på tvn precis när reklamen börjar... sonen vägra somna.

elias är världens sötaste!!!
  • fabler

ikväll blir de öl till idol fast jag är i och för sig själv hemma.

• fabler
    Annika 78 skrev 2009-10-23 19:40:45 följande:
    Här är det rött vin som gäller... eventuellt lite kex och ost också... Är sugen på choklad men har inge hemma...
    kan bjuda på lite fast jag inte hade tänkt äta själv.
  • fabler

nu har jag slitit ur alla sladdar ur sambons dator o satt mig i soffan... vet inte vad de blir för konsekvenser men jag vill inte sitta med ryggen åt tvn och jag vill sitta o prata med er.

Måste tyvärr springa ner i tvättstugan i pausen o hänga tvätt... vet inte hur de ska gå men men får väl hänga hälften första pausen o andra hälften andra pausen. Är redan inne på andra ölen.. hihi den här kvällen kan bli rolig.

• fabler
    Eisa skrev 2009-10-23 20:11:03 följande:
    Erik tar en låt folk aldrig hört. Osmart drag.
    nja jag tycker de kan va rätt smart eftersom han gör de grymt bra och färre folk jämför han med orginal då.

Rock is the shit!!!!!!!!!
  • fabler

hihi tur jag druckit öl annars hade jag vart arg för tillfället... när jag sprang till tvättstugan i pausen så insåg jag att torktumlaren va pajj..... plus att jag när jag skulle gå  när välte ut massa vatten på våran matta. Men se vad lite öl kan göra. Sen att de även e anledningen till att jag inte klarar av lika bra att skriva här, prata på msn och kolla på idol samtidigt.

• fabler

mää va lite rock de va idag *surar* jag som blev sjukt sugen på judas priest plus party sugen. (min kompis påstår att ölen spelar in oxå)

• fabler

jag är sååå besviken idag.

men de bästa

nicklas: skojar du

Joey: Ja

hahahahahahahahaa

• fabler
    Hallonröd skrev 2009-10-23 21:07:19 följande:
    faan missade jag...
    de va de roligaste ikväll så ja där missa du nått jag satt här o garva för mig själv.
  • fabler
    Kaxmaja skrev 2009-10-23 21:16:32 följande:
    Nej nu ger jag upp och hoppar i säng. har en unge som vägrar sova på nätterna så det gäller att sova de få korta stunder man får de. Natti natti
    hoppas du får sova!!!
  • fabler

Inte nån som valt en guld låt enligt mig. Näää stereon nästa. måste hämnas på grannen som parta förra helgen.

• fabler
    Hallonröd skrev 2009-10-23 21:45:46 följande:
    Skulle inte du gå i säng....? Har ju sagt go´natt till dig...se så, kissa och gå och lägg dig nu...
    hahaha ja visst är de så kissa de sista man gör innan man går o lägger sig.

så där nu hör jag lite BRA rock i högtalarna istället och har lyckats med en av 10 saker jag måste göra för att kunna lägga mig idag... haha de går inte fort här inte.
  • fabler

den här låten passa henne tycker jag. de bästa hon gjort enligt mig som inte gillat henne så mycket innan.

• fabler

sov gott zezzan, jag ska fixa bröllopspresenten o sen sova.

inte min typ av tema, lyssnar knappt med ett halvt öra ikväll.

• fabler

edie va ju bättre än erik idag tycker jag.

Svar på tråden Idol-2009