Idol-2009
skit här sätter man på tvn precis när reklamen börjar... sonen vägra somna.
skit här sätter man på tvn precis när reklamen börjar... sonen vägra somna.
ikväll blir de öl till idol
fast jag är i och för sig själv hemma.
nu har jag slitit ur alla sladdar ur sambons dator o satt mig i soffan... vet inte vad de blir för konsekvenser men jag vill inte sitta med ryggen åt tvn och jag vill sitta o prata med er.
Måste tyvärr springa ner i tvättstugan i pausen o hänga tvätt... vet inte hur de ska gå men men får väl hänga hälften första pausen o andra hälften andra pausen. Är redan inne på andra ölen.. hihi den här kvällen kan bli rolig.
hihi tur jag druckit öl annars hade jag vart arg för tillfället... när jag sprang till tvättstugan i pausen så insåg jag att torktumlaren va pajj..... plus att jag när jag skulle gå när välte ut massa vatten på våran matta. Men se vad lite öl kan göra. Sen att de även e anledningen till att jag inte klarar av lika bra att skriva här, prata på msn och kolla på idol samtidigt.
mää va lite rock de va idag *surar* jag som blev sjukt sugen på judas priest plus party sugen. (min kompis påstår att ölen spelar in oxå)
jag är sååå besviken idag.
men de bästa
nicklas: skojar du
Joey: Ja
hahahahahahahahaa
Inte nån som valt en guld låt enligt mig. Näää stereon nästa. måste hämnas på grannen som parta förra helgen.
den här låten passa henne tycker jag. de bästa hon gjort enligt mig som inte gillat henne så mycket innan.
sov gott zezzan, jag ska fixa bröllopspresenten o sen sova.
inte min typ av tema, lyssnar knappt med ett halvt öra ikväll.
edie va ju bättre än erik idag tycker jag.