Inlägg från: Aint Your Fairytale |Visa alla inlägg
  • Aint Your Fairytale

Idol-2009

Ja hon blev verkligen stött av Anders kritik... Håller med, sånt måste hon lära sig då det ju inte är den lättaste branschen hon valt och man kanske får räkna med kritik ibland.

Analoga skrev 2009-11-07 11:17:06 följande:
    Bra att Rabih äntligen åkte ut!! Men såg ni Tove framför juryn?? Hon hängde läpp som en bortskämd unge som tappat lördagsgodiset. Hon måste ju lära sig ta kritik!!
  • Aint Your Fairytale

Då är det ju förståeligt...

aerial skrev 2009-11-10 14:22:43 följande:
    Enligt intervjuer var det en jobbig vecka för Tove förra veckan då två bekanta till henne dog i en olycka och en vän till henne ligger allvarligt skadad i respirator. Så jag tycker inte det är så konstigt att hon blev ledsen pga kritiken.
  • Aint Your Fairytale

Kul...

atena100 skrev 2009-11-11 21:50:23 följande:
    Ååå ska Tove o Erik sjunga duett??? DET kan bli riktigt spännande!!Ooo, nu har jag bokat biljetter till genrepet här i gbg den 3/12 Cooolt! Ska gå med min 2 tonårsdöttrar!! :=)
  • Aint Your Fairytale

Kan tänka mig att många vill se det live...

Vad kostar det att se på genrepet och själva riktiga fredagsfinalen?!

atena100 skrev 2009-11-11 21:53:59 följande:
    Japp! Ska bli kul! Försökte för ett par veckor sedan att få tag i biljetter till fredagsfinalen, men vi kunde inte bestämma oss riktigt då, här hemma..o på en liten stund så var det slutsålt! Men genrep är väl inte fy skam det heller, billigare dessutom!! :=)
  • Aint Your Fairytale

Det låter bra...

Tove och Erik i final...

Silverkatten06 skrev 2009-11-14 11:17:32 följande:
    The Morticia skrev 2009-11-14 00:58:47 följande:
    Nej, nej. nej. Först Reza, sedan Mariette och sen Calle. Erik och Tove i final...
  • Aint Your Fairytale

När Tove sjöng "I wish I was a punkrocker" igår så tänkte jag bara att GUUUD så jävulskt underbart bra hon är... Fan vad hon gjorde den låten bra.

*ÄLSKA TOVE*

• Aint Your Fairytale

Jag gillar henne mera nu än i början... Hon har nästan den bästa rösten bland tjejerna, men hon är dock inte min favorit.

Moonis skrev 2009-11-14 11:30:35 följande:
    Reza är förresten jätte bra även hon, känsla kan hon verkligen leverera men sen gäller det ju att ha lite bättre uttal.
  • Aint Your Fairytale

Kanske för att de tycker att Mariette redan är så pass duktig och behöver avancera hela tiden?!

De har ju pratat om att hon redan känns som en färdig artist om jag inte minns helt fel nu, hehe.

Akilla skrev 2009-11-14 11:58:01 följande:
    Förstår inte varför Tove fick så mkt bättre kritik av juryn är Mariette. Mariettes framträdande var ju outstanding. Känns som att de favoriserar T och har mkt högre krav på M.
  • Aint Your Fairytale

Inte jag heller, så jag blir faktiskt lite förvånad när alla skriver det i tråden...

The Morticia skrev 2009-11-15 12:23:45 följande:

Jag upplever inte alls Tove som divig. Tycker hon är dösöt och ett riktigt charmtroll. Dessutom påminner hon lite om min dotter. Skulle kunna adoptera henne =) Trollunge!
  • Aint Your Fairytale

Inte jag...

k girl skrev 2009-11-15 11:34:28 följande:
    Vad Tove anbelangar - tjejen är SEXTON. Jösses, vem var inte "störig" som sextonåring? Tycker inte att hon beter sig på något annat sätt än sin ålder.
  • Aint Your Fairytale

Ska vi tala manhaftighet så är ju Mariette jätteflummig och lik en kille i sin stil... Konstigt krökt rygg, bredbent och hjulbent... Nice som fan, not. Haha.

• Aint Your Fairytale

Jag blev VÄLDIGT snopen när det var Erik som var i botten igår...

Men hellre då att Reza fick åka ut än Erik iaf... DÅ hade jag fan undrat hur folk röstar...

Jag tycker alla var bra igår mer eller mindre. De flesta gjorde andra låten bättre faktiskt!

• Aint Your Fairytale

Apropå Calle...

Någon mer än jag som märkte igår att han liksom sjunger "mellan tänderna"?! Alltså inte att han bokstavligen har tänderna ihop men det låter lite krystat tyvärr då hans röst är väldigt bra för övrigt... Utan att han liksom sjunger lite sluddrigt!

• Aint Your Fairytale

Nej, Erik ska INTE ut... *lipa åt*

Analoga har sååå rätt i att Erik vinner och Tove blir 2:a...

L jung skrev 2009-11-21 12:43:47 följande:

hehe...  Jag som älskar Mariette! Nä, nästa person som ska ut är Eric.... 
  • Aint Your Fairytale

Håller med om att han blir ganska ful/ser konstig ut när han tar i så han nästan spricker... :S

Men hans röst är gudomlig så jag älskar honom ändå. Jag får blunda när jag ser honom nästa ggn, haha. *asg*

L jung skrev 2009-11-21 13:17:39 följande:

Jag gillar absolut inte att titta på sångare som är störiga, och det jag stör mig på när det gäller Eric är att han ser ut som han tar i så ögonen ska ploppa ur/bajsa på sig/kissa ner sig/blodådrorna spränger och han blir såååå tårögd för att anstränger sig så.   HANS hesa röst känns forserad tycker jag.  Att jämnföra honom med Brian Adams tycker jag är fruktasvärt dåligt, eftersom Brian inte tar i så han förgås.  Han har en naturlig heshet och är underbar att titta på.  Kan t.o.m ha ett lugn i ögonen under sångens gång, vilket inte Eric har... bara tårögd av ansträngningen.Att lyssna på honom utan att se eländet funkar bättre - men jag vill även njuta av att se personen som sjunger... DÄRFÖR funkar inte Eric för mig... heheOch ja, jag vet att 'alla andra' älskar honom, men står fast vid vad jag skrev ovan.   Jag är glad att jag inte är som alla andra! hehe
Svar på tråden Idol-2009