Idol-2009
Ja hon blev verkligen stött av Anders kritik... Håller med, sånt måste hon lära sig då det ju inte är den lättaste branschen hon valt och man kanske får räkna med kritik ibland.
Ja hon blev verkligen stött av Anders kritik... Håller med, sånt måste hon lära sig då det ju inte är den lättaste branschen hon valt och man kanske får räkna med kritik ibland.
Hellre Tove och Erik i final... ![]()
Jag tror Erik vinner allt... Han är väldigt stark.
Men jag har inget emot om Tove vinner...
Då är det ju förståeligt...
Kul... ![]()
Kan tänka mig att många vill se det live...
Vad kostar det att se på genrepet och själva riktiga fredagsfinalen?!
Det låter bra...
Tove och Erik i final... ![]()
Jajjamen... ![]()
När Tove sjöng "I wish I was a punkrocker" igår så tänkte jag bara att GUUUD så jävulskt underbart bra hon är... Fan vad hon gjorde den låten bra.
*ÄLSKA TOVE*
Jag gillar henne mera nu än i början... Hon har nästan den bästa rösten bland tjejerna, men hon är dock inte min favorit. ![]()
Kanske för att de tycker att Mariette redan är så pass duktig och behöver avancera hela tiden?!
De har ju pratat om att hon redan känns som en färdig artist om jag inte minns helt fel nu, hehe. ![]()
Jag ÄLSKAR iaf Tove fortfarande lika mycket nu som i början... Hon är helt och totalt underbart bra...
Inte jag heller, så jag blir faktiskt lite förvånad när alla skriver det i tråden...
The Morticia skrev 2009-11-15 12:23:45 följande:
Inte jag... ![]()
Ska vi tala manhaftighet så är ju Mariette jätteflummig och lik en kille i sin stil... Konstigt krökt rygg, bredbent och hjulbent... Nice som fan, not. Haha.
Jag blev VÄLDIGT snopen när det var Erik som var i botten igår...
Men hellre då att Reza fick åka ut än Erik iaf... DÅ hade jag fan undrat hur folk röstar...
Jag tycker alla var bra igår mer eller mindre. De flesta gjorde andra låten bättre faktiskt!
Apropå Calle...
Någon mer än jag som märkte igår att han liksom sjunger "mellan tänderna"?! Alltså inte att han bokstavligen har tänderna ihop men det låter lite krystat tyvärr då hans röst är väldigt bra för övrigt... Utan att han liksom sjunger lite sluddrigt!
Nej, Erik ska INTE ut... *lipa åt*
Analoga har sååå rätt i att Erik vinner och Tove blir 2:a...
L jung skrev 2009-11-21 12:43:47 följande:
Håller med om att han blir ganska ful/ser konstig ut när han tar i så han nästan spricker... :S
Men hans röst är gudomlig så jag älskar honom ändå.
Jag får blunda när jag ser honom nästa ggn, haha.
*asg*
L jung skrev 2009-11-21 13:17:39 följande:
Yes... ![]()