Inlägg från: Mrsbe |Visa alla inlägg
  • Mrsbe

Bokcirkel i Luleå?

Hej hopp... jag hänger gärna på här! Älskar böcker... Älskar romaner och därbland framför allt Nora Roberts... Jag rent avgudar den människan...
    Jag har dock inget vettigt förslag på bok... =)

• Mrsbe

Bokkie : Jag skulle nog rekomendera "Dödlig årgång" om man vill ha mer än bara kärlek. Vill du däremot ha mer eller mindre bara kärlek så skulle det nog vara nån av trilogierna som börjar med antingen "Född ur eld", "Solens diamanter" eller "Nyckeln till ljuset". Men det är nog mest kärlek i trilogin som börjar med "Solens diamanter".

Gillar man däremot lite science fiction ska man läsa någon hon har skrivit under J.D Robb, de är svinbra... Mycket spänning och lite mindre kärlek, det förekommer dock.

Hoppas det inte vart för mycket svar... =)

• Mrsbe

Jag hakar på vilken bok den än blir... verkar bra allihop... =)

• Mrsbe

Tror jag måste hoppa över denna gång... har så mycket de kommande veckorna... men hakar gärna på senare om det är okej... kanske hinner läsa ikapp, har inte skaffat boken än men vet att den finns på Maxi.

• Mrsbe

Jag vill gärna va med denna sväng men får se hur jag lyckas... ska kolla om jag kan få tag på boken....

• Mrsbe

Har beställt boken... borde få den inom några dagar....

• Mrsbe

Har inte fått boken ännu men jag läser ganska snabbt så det ska nog lösa sig ändå.... =)

• Mrsbe

Jag har fortfarande inte fått boken men borde få den imorn eller på fredag som senast... men som sagt jag läser ganska snabbt....

• Mrsbe

Jag har inte fått boken än... vet inte hurpass mkt jag hinner läsa i helgen... förutsatt att jag får boken imorn... annars kan ju ni träffas och så hakar jag på nästa träff...

• Mrsbe

börjar bli lite irriterad... har beställt från Adlibris och det brukar inte ta så lång tid.... sist fick jag den på två dagar.... =(

Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?