Bokcirkel i Luleå?
Ja, odjuret har jag kikat på många gånger men inte kommit mig för att köpa...jag läser den gärna också :)
Ja, odjuret har jag kikat på många gånger men inte kommit mig för att köpa...jag läser den gärna också :)
Sandra N skrev 2009-09-08 09:39:28 följande:
Ja vi startar med odjuret! jag ska ta och beställa den från nätet tror jag...
Alla får hojta till när boken är införskaffad så får vi bestämma en första dag att ses på :)
Jag har också boken nu!
Ska vi bestämma ett första datum för träff och en ungefärlig plats vi ska försöka läsa till tills dess?
Del ett är på ca 113 sidor, jag har lugnt läst klart den till slutet på nästa vecka, frågan är om du hinner det sandra n ifall din bok inte kommer på måndag?
Om ni inte är allergisk mot katt och kan ta er till Porsön så kan vi ses hos mig första gången :)
Ok va bra! Ska vi säga torsdag eller fredag då? Vilken tid passar för er?
För mig spelar det ingen roll, jag är ju arbetslös. Saria är på förskolan på torsdag mellan kvart i nio till kvart i två. Fredag är vi hemma hela dagen så det går när som. Och Sandra: Det går superbra att ta med en liten bebbe! (Finns baby sitter å grejer att låna
)
Mrsbe: Du kan ju hålla dig uppdaterad med var vi är så är det ju bara att haka på när tid finns!
Jag tar gärna torsdag då, för då är sambon i skolan så vi kan snacka i lugn och ro :)
Passar runt tre tiden?
Annars kan vi ta det tidigare kom jag på innan jag ska hämta Saria, å då blir väll runt elva det bästa...så bara att välja :)