Inlägg från: Plutteli |Visa alla inlägg
  • Plutteli

Sandra N skrev 2009-09-15 14:20:40 följande:

Bläää, fick aldrig boken igår, tänkte att det inte e ngra problem då den säkert kommer idag o jag läser rätt snabbt. MEN den kom inte idag heller!! Kan ju hända att den kommer imorrn o då kanske jag hinner läsa iaf men vem vet om den kommer imorrn?? Suck! Så, hinner jag få den o läsa till på tors kommer jag gärna annars kanske jag får läsa ikapp o komma på nästa träff efter del 2 istället...
    Hmm, ja annars kan du kika förbi här och låna min, jag har läst första delen nu så har du ju din bok sedan liksom :)
  • Plutteli

Sandra N skrev 2009-09-15 15:25:02 följande:

Det hade vart jätte snällt, jag hinner dock inte ut mer idag då jag väntar främmande när som helst. Men jag ska iväg ut imorrn- om den inte kommit m posten kan jag svänga om dej vid elva imorrn? Är du hemma då? Jag räknar med att hinna sträckläsa om jag börjar imorrn em =)
    Jodå jag är hemma! :)
    Jag skickar tel nr. och adress
  • Plutteli

Sandra N skrev 2009-09-15 21:56:05 följande:

Nu fick jag sms avisering fr adlibris att boken finns att hämta på konsum, så jag beger mig dit imorrn bitti o sätter igång med läsningen. Tack ändå för erbjudandet..men då ses vi som tänkt på torsd. =)
    Aha, men va bra!
    Ja du har ju adressen nu, jag ska ta och skicka den till Bokkie sedan :)
  • Plutteli

Sandra N skrev 2009-09-16 17:27:04 följande:

Sådär då var första delen läst - Puh jag hann.. =)
    Kanon! :)
  • Plutteli

Ja jag ser fram emot det!

Föresten, är nådon av er allergisk mot nått? Har bakat ciabatta och tänkte bjuda på en smörgås, men vill ju inte lägga på nått ni inte tål...

Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?