6 månaders bebis,något fel?
Hej min dotter är6 månader snart 7 och slår sig med högra handen hårt på bröstet..någon som har den erfarenheten av barn?
Hej min dotter är6 månader snart 7 och slår sig med högra handen hårt på bröstet..någon som har den erfarenheten av barn?
Inte att hon slår sig på bröstet men att hon gärna viftar med armarna å bankar i bord å så med saker
Okej..man är ju så orolig för allt! hon verkar helt frisk och så men jag tänker på sådana saker som cp skada? kanske är helt normalt det här men det är mitt första barn.
mitt oxo.. viftar hon med armarna annars eller slår hon sig bara för bröstet???
Har du pratat med din BVC tant??
Barn får för sig konstiga saker ibland. Tycker du det ser obehagligt när hon gör så är det bara att ta hennes hand och pussa på eller busa så att hon får fokus på något annat.
Min äldsta son hade en period då han satt och slog huvudet i väggen. Han är i högsta grad frisk och välmående (och med tanke på att han började läsa som 3 åring så är jag inte orolig för några bestående hjärnskador). Mitt yngsta barn BITER sig i foten när han är trött.
ja hon viftar på armarna också.jag ska på läkarbesök med henne på torsdag så det passar ju att fråga då.
haha, min 5 månaders pojk har börjat slå sig med höger hand i blöjan...antar att han bara övar upp armmuskulatur och att kontrollera dem..ser ganska roligt och ont ut..
ja gör det.. det är alltid bra att fråga å stilla sin oro.. Förta barnet är ju allt konstigt, tycker jag iaf!
hehe ja kanske är så..nu när jag sitter med henne mellan mina ben så slår hon ju på mina knän ,hon kanske utforskar vad hon kan
Min son gör exakt så ibland (dunkar sig hårt i bröstet) och det är inget att vara orolig för...
Jag har märkt att min son har börjat göra så senaste månaden, antingen när han är riktigt glad och upplivad, eller när han leker
Gravid 89 skrev 2009-08-26 23:28:03 följande:
Gravid 89 skrev 2009-08-26 23:28:21 följande: