Inlägg från: Fidelis ad urnam |Visa alla inlägg
  • Fidelis ad urnam

Nollesex?

Handen på hjärtat, under din nollevecka,,,visst blev du lite väl full och kåt?
    Hade du sex med en annan nolla eller kanske en nolleledare? Eller blev du kanske dubbelmackad av en av varje?

Låt höra nu, hade du sex under din nollning?

Forgive your enemies, but never, never forget their names
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Nollesex?
  • Fidelis ad urnam
    puss skrev 2009-08-25 08:57:34 följande:
    ja vad har du gjort??
    The Black Lady skrev 2009-08-25 08:56:49 följande:
    Varför undrar du det??
    Jag har inte gjort någonting förutom att jag har noterat alla fulla nolletjejer som bärs runt uppe vid högkskolan, blev nyfiken på om det är vanligt med att man blir lite påsatt under sin nollning.
    Full och kåt.
  • Fidelis ad urnam
    The Black Lady skrev 2009-08-25 09:01:40 följande:
    Fidelis ad urnam skrev 2009-08-25 09:00:39 följande: Tycker denna tråd passar bättre under sextrådarna..... smaklös omröstning.
    Du har all rätt i världen att anmäla den för att få den flyttat
  • Fidelis ad urnam
    snillis skrev 2009-08-25 11:15:27 följande:
    Nej, ingen sex under nollningen. Däremot var jag konstant full i tre veckor men jag hade roligare saker för mig än att fylleknulla PS. men jösses vad en del reagerar starkt
    Ja du, vissa PF har ingenting bättre att göra
  • Fidelis ad urnam
    näradig skrev 2009-08-25 12:47:26 följande:
    Fidelis ad urnam skrev 2009-08-25 12:42:27 följande: bättre att göra än vadå? det du skriver är osmakligt , jag hoppas att du bara uttrycker dig illa och att inte så många blir sexuellt utnyttjade under dessa tider.
    Snälla du, andas in och andas ut.
    Vad du läser in i min omröstning får stå för dig, men jag kommer inte nappa på dina patetiska försök till att skapa tjafs om detta.
  • Fidelis ad urnam

Nu en intressant frågeställning, är min tråd mindre "hemsk" om den ligger under sex & sådant?

• Fidelis ad urnam
    Angels Fall First skrev 2009-08-25 14:57:39 följande:
    Ja, jag hade precis blivit singel några dagar innan så gissa själv. Hade sex med minst en ny varenda dag under nollningen, som pågick under tio dagar (har iaf för mig att den pågick så länge, däromkring iaf) Detta helt utan att bli full innan Så visst blev det både andra nollor, mina egna nolleledare och andras nolleledare och en lärare med  
    H aha, You go girl!
Svar på tråden Nollesex?