• Mandi74

Nollesex?

Har inte varit med om någon nollning, fast har lyckats knulla endel studenter ändå..

• Mandi74

Angels Fall First skrev 2009-08-25 14:57:39 följande:

Ja, jag hade precis blivit singel några dagar innan så gissa själv. Hade sex med minst en ny varenda dag under nollningen, som pågick under tio dagar (har iaf för mig att den pågick så länge, däromkring iaf) Detta helt utan att bli full innan
    Så visst blev det både andra nollor, mina egna nolleledare och andras nolleledare och en lärare med  
    Jag blir så stolt varje gång jag läser om dina bedrifter, du gör en aldrig besviken.
  • Mandi74

Angels Fall First skrev 2009-08-25 21:14:33 följande:

Hatar att göra folk besvikna ju Man är väl inte en medlem för intet Jag förtjänar platsen även om jag inte är där och upprätthåller den så mycket just nu. Skyller allt på min nya ipod som jag inte kan skriva inlägg från utan bara läsa - surfar rätt mycket på den. Och på att jag blivit tröttare än vanligt nu och inte alls har lust att hänga här på kvällar och nätter längre =/ 
    Du är inte ensam, är själv här mer sällan än innan. Nu är jag ändå här mer än jag varit innan i vår och sommar, det är väl så.. man behöver en fl-paus ibland.

Hur har du det "där borta" allt bra ff?
  • Mandi74

Angels Fall First skrev 2009-08-25 21:32:29 följande:

Jo, fast jag tycker egentligen inte att jag har riktigt flpaus helelr. Mer slamptrådspaus Och den verkar lång. Nu är det tom längesen jag ens var in och läste Ananrs så brukade jag alltid göra det. Jo då. allt är väl helt okej. Fortfarande lite upp och nervänt. Vet du det inte redan så är jag gravid. Så det är ungefär en miljard tankar i huvudet om framtiden - om den blir här elelr hemma, ensam eller med honom, hemmamamma eller vad som nu står till buds om jag stannar, åka hem och bli ensam förälder - kommer han att vilja ha kontakt med barnet isf. Stanna men sen komma på att fan det var ett misstag, är det lätt att få med barnet hem om det är fött här. En miljard frågot var det ja  
    Har du sett den nya tråden? Vi är ju inne på nr 6!! nu, den viktigaste tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m45677901.html

Oj, nej det visste jag inte.. Grattis eller vad ska man säga? Förstår om det är många tankar nu, inget lätt beslut att fatta. Vad säger han om det då?
Svar på tråden Nollesex?