• M C

Till skeptikerna: Var tar mitt medium sin information ifrån.

JFGI

• M C

Det är inte min bevisbörda, men du vet väl att man kan hitta bra mycket på internet?

• M C

Det är väl vad man i dagligt tal kallar "retoriska frågor".

• M C

R Franklin skrev 2009-08-27 07:33:13 följande:

"There is an art, it says, or rather, a knack to flying. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss. Pick a nice day, suggests, and try it. The first part is easy. All it requires is simply the ability to throw yourself forward with all your weight, and the willingness not to mind that it's going to hurt.That is, it's going to hurt if you fail to miss the ground. Most people fail to miss the ground, and if they are really trying properly, the likelihood is that they will fail to miss it fairly hard.Clearly, it is the second part, the missing, which presents the difficulties. "
    pearshapedbastard skrev 2009-08-27 08:44:05 följande:
    R Franklin skrev 2009-08-27 07:33:13 följande:
    Guiden är populär här just nu!
    Märker att jag har ett gigantiskt hål i min sarkastiska repertoar.
    Det börjar likna mobbing rent av!

• M C

vill ha fler barn skrev 2009-08-27 09:58:21 följande:

Tydligen har ni inte läst trådstarten.för 10 år sen hade jag nyss köpt dator och än mindre lagt ut information där.Facebook har jag börjat använda för en månad sen... fanns facebook ens för 10 år sen.Ingen av skeptikerna kommer med en hållbar teori om hur hon ska kunna säga namnet på min barndomsvän.... det finns ganska många namn att välja mellan.Hur kan hon säga kommentaren som blev sagd 20 år tidigare och dessutom säga namnet på den som sa det?Ni har inget att komma med. Ändå påstår ni att hon e falsk? Vad grundar ni det på?Om hon är falsk så kan hon ju inte ha sagt detta.Hon kom t.ex inte med 35 olika kommentarer jag kunde välja mellan.Hon sa en rak kommentar ... samma som naglat sig fast i mitt hjärta. Hon sa NAMNET på den personen.Vi hade ingen dialog... hon sa att jag pratar så lyssnar du. och hon anteckande allt hon fick fram och de anteckningarna har jag kvar. Där står det ordagrant.Det är inte mitt minne som sviker. Det är skeptikernas teorier som sviktar här. Ingen av er har ens försökt förklara hur hon kunde säga namnet på min barndomsvän eller hur hon kunde citera kommentaren ordagrannt samt vem som sa det.
    Läs om.
    Det står på flera ställen exakt hur man gör.
    Kommentera det istället.
  • M C

R Franklin skrev 2009-08-27 09:09:04 följande:

M C skrev 2009-08-27 08:53:44 följande:
    Tillhör allmänbildningen att kunna sin Adams
    SkåneP skrev 2009-08-27 09:14:20 följande:
    R Franklin skrev 2009-08-27 09:09:04 följande:
    Verkligen.Är lite lätt bestört över vad MC missat, så jag säger det igen:Verkligen.
    Mobbing!

• M C

Fler än du gick till henne, kanske tom din barndomskamrat.
    Men mest troligt är att du svarade utan att tänka på det.

• M C

Spännande!
    Jag är förbluffad över att TS inte ens överväger alternativen.
    Eller är jag det?

Svar på tråden Till skeptikerna: Var tar mitt medium sin information ifrån.