Inlägg från: Hjartesjalen |Visa alla inlägg
  • Hjartesjalen

Till skeptikerna: Var tar mitt medium sin information ifrån.

Zixi skrev 2009-08-25 15:29:56 följande:
    Jag gillar hur TS vill höra skeptikernas åsikt men sen är det ingen "troende" som är direkt intresserade av åsikterna...
    Jag e faktiskt jatteintresserad o laser allt ni skriver.
  • Hjartesjalen

Har däremot sett en kvinna som heter Sylwia Browne som brukar vara med i tv och hon ska tydligen vara superbra... Det är kul att se hur hon ändrar sina svar för att passa in om hon tex får motsägande information.

LS, ville bara svara pa det du skrev har i inlagg # 28.

Denna Sylvia Browne ar den absolut varsta av dom varsta mediums jag nagonsin sett, o jag kopte ett par av hennes bocker for en harrans massa ar sedan, o slutade lasa efter att ha last en halv bok, blev sa forbannad pa att hon tyckte sig veta allt om vilka manniskor vi lever med i vart nuvarande liv osv, en massa skitprat om att man e gift med den som var ens bror i tidigare liv osv, o att tycker man inte om sin mamma tex sa har hon varit en fiende i tidigare liv, fy fan for henne sager jag bara! Idiot!

Ok, nu e jag lugn igen....tappa andan ett tag dar

• Hjartesjalen

LS, Men OM du nu verkligen skulle vara Brad Pitt sa skulle jag vilja begara web-Cam

• Hjartesjalen

R Franklin skrev 2009-08-26 09:36:46 följande:

Goa naglar pa den handen, lika ackliga som hennes egna "plastisar"
  • Hjartesjalen
    Och jag tycker att du ska komma med konkreta bevis på att jag inte kan flyga!Kan du inte det, så kan jag alltså flyga...eller? Tänk till lite nu. ;)
    Jag tror att du kan flyga, kanske for nagra sekunder, beroende pa hur hogt upp du star dar du bestammer dig att flyga ifran..
  • Hjartesjalen

R Franklin skrev 2009-08-27 07:33:13 följande:

"There is an art, it says, or rather, a knack to flying. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss. Pick a nice day, suggests, and try it. The first part is easy. All it requires is simply the ability to throw yourself forward with all your weight, and the willingness not to mind that it's going to hurt.That is, it's going to hurt if you fail to miss the ground. Most people fail to miss the ground, and if they are really trying properly, the likelihood is that they will fail to miss it fairly hard.Clearly, it is the second part, the missing, which presents the difficulties. "
  • Hjartesjalen

vill ha fler barn skrev 2009-08-27 11:50:06 följande:

Efter får mediumet veta om det stämde.om det inte stämmer får de inget betalt.
    Hur har reaktionen varit om du ej betalat dom efterat o har dom kravt betalning av dig i alla fall, aven om det dom sagt inte stammer?
  • Hjartesjalen

Mary Lo skrev 2009-08-27 15:29:32 följande:

Men det här summerar väl ungefär hur jag tolkar trå

Jag kollade lanken o har sett det mesta av dom som arbetar sahar. Men jag tankte pa en sak nu....dom som kanner sig "traffade" o borjar nicka o instammer om att han har ratt, vill sa garna sedan garna lagga till lite o garna beratta o da spinns det vidare pa detta, kanns verkligen oseriost eftersom det blir "klienten sjalv" som berattar o "mediumet" hanger pa som en svans. Jag har aldrig suttit i grupp el liknande. Mina upplevelser e nagot helt annat o inte som detta ex.

Ville bara tillagga det.
  • Hjartesjalen
    SkåneP skrev 2009-08-29 10:06:28 följande:
    Fast jag tror inte de som nickar instämmande (eller skickar andra, mer subtila signaler) tänker på att de gör det.Framförallt inte efteråt när de är så tagna över träffsäkerheten i div uttalanden m.m.
    Precis, men jag tanker sahar, att om jag skulle sitta i grupp sa, da vill jag totalt halla klaffen, o inte instamma el beratta sma episoder ur mitt liv som kan spinnas vidare pa, o nar det sags tex " jag far in ett namn, det borjar pa S..., kan det vara Sara, Sigrid," o kommer dom bara da i narheten sa sager nagon.. JA, det e min mormor Signe du maste mena, ja sager mediumet o sa spinns det vidare.. Det dar haller jag fullkommligt med om att det e bluff, for sa ska det inte jobba seriost!

Visst kan osakerhet forekomma, men da far man anda halla klaffen o ta det efterat sa det inte spinns at ett hall o sa har man matat personen med info, o gett den till sig sjalv.
  • Hjartesjalen
    Hjartesjalen skrev 2009-08-28 08:52:05 följande:
    vill ha fler barn skrev 2009-08-27 11:50:06 följande:
    Hur har reaktionen varit om du ej betalat dom efterat o har dom kravt betalning av dig i alla fall, aven om det dom sagt inte stammer?
    Fragar TS igen samma fraga som jag stallt tidigare.
  • Hjartesjalen

Semper Idem skrev 2009-08-30 18:46:19 följande:

Bra fråga Hjartesjalen. Och som det ofta är med bra frågor blir de ofta obesvarade
    Ja, jag hade hoppats pa ett svar har, efterom det med pengar inblandat e viktigt anser jag.
Svar på tråden Till skeptikerna: Var tar mitt medium sin information ifrån.