Inlägg från: blå fisk |Visa alla inlägg
  • blå fisk

Till skeptikerna: Var tar mitt medium sin information ifrån.

vill ha fler barn skrev 2009-08-27 11:15:15 följande:

.Min barndomsvän har säkerligen aldrig gått till ett medium.Hon sa " NN .. har sagt "bla bla bla" till dig och det har satt sina spår. Det är därför du känner "si och så" ""du hade en nära vän som heter NN. Ni brukade "leka med ??? " och er relation "såg ut så här".jag tänker inte gå in på detaljerna för det har ni inte med att göra.Vad har hon tagit från mig här?
    En trolig källa är ju att din barndomsvän faktiskt har besökt mediet i fråga. Duskriver att det inte är sannolikt, men du vet inte? Du vill inte tro det därför att det kanske är den mest logiska förklaringen eller?
  • blå fisk

vill ha fler barn skrev 2009-08-27 13:29:53 följande:

Det ni beskriver stämmer inte överens med denna sittningen.Skitsnack som vanligt.
    Fast du besvarar inte heller frågan på hur du vet med 100 procent säkerhet att din barndomsvän inte varit hos mediet i fråga? Det skulle ju vara den mest logiska förklaringen till varför hon vet om det. Du vill inte tro att det är så, därför anser du att det är otroligt.

Men för mig känns det det finns två alternativ, antingen har hon fått höra det av någon innan du var där, eller också vet hon väl det därför att hon verkligen har en förmåga att se saker som andra inte ser. Sen kan man välja att tro det ena eller det andra. Men för mig är varken det ena eller andra helt uteslutet.
Svar på tråden Till skeptikerna: Var tar mitt medium sin information ifrån.