• Anonym (Osäker)

Tjejsex

Jag och killen söker en extra part för en trekant. En kille var vår första tanke då killen är bi. Nu har vi fått förslag ifrån ett annat par som båda är bisexuella. Jag är hetero men har väl alltid fantiserat om att ha sex med en tjej. Jag är inte pryd och har alltid tänkt att om situationen uppstår så gör jag det.

Nu står jag dock inför situationen som verkar kunna bli verklighet, på riktigt liksom och jag tvekar.

Vi har haft trekant innan så det är inte det som krånglar. Utan det är det faktum att jag står inför att äntligen eller vad man ska säga ha sex med en annan tjej...

Jag vill höra lite om era erfarenheter då jag har lite att tänka på. Detta är nog inget som kommer ske imorgon men förmodligen inom en snar framtid. Så fram med erfarenheterna, både bra och dåliga.

• Svar på tråden Tjejsex
  • Lundis

Förstår nog inte riktigt vad du vill veta för erfarenheter??

• Anonym (Osäker)

Om andra som haft sex med tjejer som är hetero om det har varit helt fantastiskt eller om det bara kändes helt fel typ.. Jag står liksom lite i valet och kvalet om det ska bli något eftersom det hänger på mig om man säger så. Det skulle vara skönt då att höra hur andra har upplevt att testa på någon gång.

• Lundis

Jag har bara haft förhållanden och sex med killar förut. Men när jag blev27 år så blev jag kär i en tjej. Så sen nästan 2 år tillbax så har jag ett förhållande med en henne.
    För mig kändes det ju inte fel att ha sex med henne. Lite pirrigt och nervöst var det ju såklart. Haha som att bli av med oskulden igen . Fast de är ju klart, med kärlek blir det kanske annorlunda.

• Lundis

Fattar inte varför det blev en rosa smiles där. Haha ser ju knäppt ut..

• Anonym (Osäker)

Det är lite så jag vill känna förutom att jag inte har känslor för tjejen. Jag har än så länge aldrig träffat henne och vet inte ens om jag kommer gilla henne (eller killen heller för den delen) så det är väl inte säkert att det blir av på grund utav bristande personkemi.

Jag är lite nervös. Jag vet inte riktigt hur långt jag kan tänka mig att gå. I fantasin så går man ju över alla gränser och gör precis allt men jag tänker att verkligheten gör att det blir lite skillnad. Jag hoppas såklart att jag ska känna att jag inte har några hämningar och kan göra vad som helst precis som med min kille.

Jag hoppas att jag ska känna så i alla fall. Jag vill inte känna att jag blir hämmad för att det är en annan tjej med och för att jag inte vet hur jag ska hantera henne. Men det kanske vi kan prata om innan något händer så att man vet vart man har sina gränser innan. Eller nå sånt. Spänd förväntan är det jag känner och jag hoppas väl att det ska vara trevliga människor så att man faktiskt kan göra något. Det skulle vara så himla häftigt att ha sex fyra stycken, både killar och tjejer.

• Lundis

Träffa tjejen själv först då och precis som du skriver, prata om gränser. Kanske att det lättar stämningen lite .
    Att testa tjejsex är riktigt najs hehe men tre eller fler är inte min grej

• Anonym (Osäker)

Vi har haft en trekant innan med en bekant och tänkte prova på igen. Nu blev vi "uppraggade" av detta paret och ja det är klart att man börjar att fundera lite.

Tanken är väl att vi ska prata lite med varann på nätet först för att sedan ses och prata lite och efter det se hur det går. Jag antar att vi kommer prata en del om gränser när vi pratar på Internet i alla fall. Det får man ju göra i vilket fall som helst när det är okända människor kan jag tycka. Någonstans måste vi ju komma överens om hur det ska gå till istället för att vi ska kasta oss i säng med vilka som helst. Det vill vi ju heller inte göra.

Så prata om gränser tror jag nog vi kommer göra och hur man ska göra om det känns fel. Vilket jag nu inte tror att det kommer göra. Inte fel utan mer annorlunda och ovant faktiskt.

Svar på tråden Tjejsex