Jappen skrev 2009-09-22 20:10:48 följande:
Är du fet-varsågod! Men förvänta dig inte att du får ta upp en del av min plats på planet för den sakens skull!! Jag har suttit med en 8 månaders bebis i knät brevid en herre i 200 kilos klassen mellan Stockholm-London och det var något utav det jävligaste jag varit med om. Personen brevid mig på andra sidan uppskattade INTE att både jag och bebis fick hänga över honom i princip hela resan. Jag var så arg så jag kokade när jag steg av och flygvärdinnorna kom fram och beklagade min situation och förklarade att eftersom de inte ville förolämpa honom så erbjöd de inte mig en annan plats. Det fick mig att tänka-varför är det ok för mig och min bebis samt den stackaren på andra sidan mig att lida hela jävla resan men för att inte förolämpa den feta herren så låter man mamman med bebisen sitta och hänga långt utanför deras betalda säten? Det är fan ingen logik........ Låt varje person betala för den plats de tar! Tar man 2 platser får man betala för det.
i det läget hade jag kört ner handtaget emellan mig och tjokisen. Sen är det upp till honom att få plats i sin stol, men han ska inte över på min.