• ElliotsMamma

vad jobbar ni med som jobbar måndag till fredag??

tycker det är så svårt att få tag i arbete som är måndag till fredag,jag är undersköterska,men jag vill byta bana helt,vill göra nåt nytt..så jag e nyfiken på vad ni sysslar med och hur länge och om ni behövde plugga??

• Svar på tråden vad jobbar ni med som jobbar måndag till fredag??
  • Esmiso

är också USKA i botten. Jobbar mån-fre som coach inom neuropsykiatri

• alexs mamma

jag jobbar i förskolan men är igentligen lärare. ust nu är det små barnkullar i skolan vilket leder till indragna tjänster i förskolan däremot kryllar det av ungar så här behövs det utbildade pedagoger....
    För mig som i skolan jobbar med barn i lägre åldrar blir det perfekt att gå ner till de riktigt små under en tid och jobba kvar i min kommum med samma chef istället för att i panik försöka hitta ett nytt lärarjobb med risk för att behöva börja om i en helt ny kommun...
    Tycker det är toppen att jobba med små barn det ger så mycket!!
    (fast just nu är jag föräldraledig med min 10 mån pojk och jobbar bara en dag i veckan vilket är perfekt för oss!

• AasaC

Jag jobbar på bank. Har hand om posten. Perfekta arbetstider ... 8.40-16.30, måndag-fredag. Sådana arbetstider jag alltid velat ha ... och dessutom ledig alla helgdagar.
    Till mitt jobb behövde jag ingen direkt utbildning. Jag har bara gymnasie-utbildning som mest.

• ElliotsMamma

har så svårt att att arbeta natt och vara sådär mega flexible då min man jobbar konstigt..men det är ju just det ,hur by´ter man inriktning liksom,att få in foten nånstans är skit svårt,känner mig fast..

• Alvi

Jag läser till vårdadministratör och där är det mestadels kontorstider, om man inte jobbar på akuten eller så.

Once you try menskopp you´ll never go back!
  • Menhir

Tandläkare.

Ett par gånger om året är det jour och då jobbar jag även helgen, trist att jobba 12 dagar i sträck men som sagt är det sällan.

• elvatolv

Oj, menade 80% men det spelar ju ingen roll.

• andypandy

jag har samma problem. är uska men är sååå trött på att jobba kvällar , helger , röda dagar. jag vill vara ledig när mina barn är lediga och min kille. orkar inte jobba såhär i längden. speciellt inte nu när barnen börjar skolan ! funderar på att läsa på distans till barnskötare.

Svar på tråden vad jobbar ni med som jobbar måndag till fredag??