• Kajsan

Jag har världens bästa pappa!

Jag läser ibland om hur jobbigt en del har med sina föräldrar.
    Därför vill jag nu bara berätta hur BRA föräldrar jag har.
    Fast vi nöjer oss med att lovorda pappa denna gång.

Min pappa är nog världens snällaste.
    Mina kompisar brukar fråga om de får låna min pappa ibland
    Jag pratar med min pappa varje dag i stort sett, han ställer alltid upp när jag behöver hjälp.
    Varken jag eller min kille har skaffat körkort än, så pappa skjutsar oss till veterinären, möbelaffären etc när vi inte kan åka kommunalt.
    Han hjälper oss att flytta, lär mig hur jag ska deklarera mina konstiga papper osv.

Idag ska min pappa och jag åka och storhandla tillsammans, vilket vi gör en gång i månaden.
    Skillnaden är att idag ska pappa bjuda oss på månadens mat eftersom vi har en otroligt kärv månad ekonomiskt.
    Min pappa kommer hit och hjälper till om det är något praktiskt vi inte kan fixa, som att lära mig kakla om eller fixa nåt tekniskt.
    Han bygger smarta möbler till oss som överaskningar.
    Min pappa är alltid glad och rolig att prata med.
    Nu ska pappa och jag börja övningsköra, så jag slipper bli skjutsad hela tiden.

Det låter som om jag är bortskämd, men så är det faktiskt inte.
    Min pappa var mycket bra på att vara sträng tonårspappa också, och satte gränser på ett bra sätt.
    Dessutom såg han alltid till att jag kom hem ordentligt när jag var ute, mötte mig på nätterna då jag vart ute etc så jag slapp gå själv.

Tack pappa!

• Svar på tråden Jag har världens bästa pappa!
  • SC o EP

Jag har också jättebra föräldrar och systrar som alltid ställer upp!! Klart att man tjafsar ibland men det går alltid över!!

• johannams

Vad roligt att du har en sån underbar pappa!
    Min är ungefär som din, ställer alltid upp då han kan (bor 140mil bort), fixar en massa saker och kommer och hälsar på så ofta han kan. Han brukar ringa varannan dag för att höra om vi mår bra, fastän jag själv är urusel på att höra av mig.

Han ska komma och hälsa på om två veckor och då ska vi, bara han och jag, åka till Ullared och shoppa kläder till plutten. Sen skjutsar han mig vidare till Oslo till min syster. Han vet att vi inte har det fett ekonomiskt så han har precis satt in lite pengar på mitt konto, han tyckte att jag skulle köpa någon fin tröja som jag kan ha på mig i Oslo.

Alltid när han är här så skämmer han bort oss otroligt, han lagar mat och pysslar om oss. Gör världens godaste sockerkaka! *mums*

Roligt med en positiv tråd om föräldrar

• petra

Vilken mysig tråd. Jag äääälskar min lilla mamma o min stora pappa. Dom ställer alltid upp och är helt enkelt bäst!

• dexterswife

Åååå... Jag saknar min pappa, han dog för nästan fyra år sedan. Men han var också en toppenpappa!

• Signatur

Jag tycker också att mina föräldrar (både mamma och pappa) är världens bästa! Tänk vad lycklig man är som fått växa upp i en så trygg och kärleksfull familj!

• Solaris

Jag har ochså toppenföräldrar som ställer upp i vått och torrt, som någon skrev ,att man tjafsar och gruffar ibland,men det går alltid över.

Mina föräldrar har hjälpt oss på många plan b.la, när vi flyttade ,inför vårt bröllop,samt inte minst att lyssna och komma med råd.
    Dessutom är mamma världsbäst på att göra köttfärssås och spaghetti, köttbullar, och köttfärsgrotta+ massa annat gott hon lagar!

• Mrs W

Kajsan, vi måste vara syskon för jag har också världens bästa pappa

• Elisa

Blir nostalgisk och minns alla fina stunder med min pappa. Tyvärr finns han ej längre hos mig, då han dog för 5 månader sedan. Julen blev liksom en aning annorlunda. Han var klart världens bästa pappa!
    Tack och lov har jag också världens bästa mamma & svärmor. Angelicas farfar & bonusfarfar går inte av för hackor de heller.

• Gullan go

Hej! Jag minns också alla fina och roliga stunder fyllda med skratt och humor med min pappa! Min pappa finns inte heller längre hos mig..han är bäst!

• Gullan go

Det var han som kallade mig för Gullan go ..

Svar på tråden Jag har världens bästa pappa!