Mandragora Äldre 19 Sep 17:56 7481 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Bjud in till din blogg här //fortsättningstråd DEN EKOLOGISKA DILDON - FÖR PLANERAD NJUTNING "VÄRST VAD DU ÄR DUKTIG DÅ!" Det är inte jag som påstår att jag är bättre än du - det gör du bäst själv med dina syrliga kommentarer.
Mandragora Äldre 21 Sep 03:37 #1537 Återställ Anmäl Du ogillar detta PUSSY här kan du se Rammsteins mycket omtalade musikvideo RUMPAN INNE I SKOGEN se hur vulgär naturen kan vara HYCKLARE - RÖR PÅ FLÄSKET! jag vill inte se min gamla skolkamrat skall få bestämma DEN EKOLOGISKA DILDON - FÖR PLANERAD NJUTNING vevar du så kommer jag "VÄRST VAD DU ÄR DUKTIG DÅ!" det är inte jag som påstår att jag är bättre än du - det gör du bäst själv med dina syrliga kommentarer
Mandragora Äldre 21 Sep 11:50 #1559 Återställ Anmäl Du ogillar detta PUSSY här kan du se Rammsteins mycket omtalade musikvideo RUMPAN INNE I SKOGEN se hur vulgär naturen kan vara HYCKLARE - RÖR PÅ FLÄSKET! jag vill inte att min gamla skolkamrat skall få bestämma DEN EKOLOGISKA DILDON - FÖR PLANERAD NJUTNING vevar du så kommer jag "VÄRST VAD DU ÄR DUKTIG DÅ!" det är inte jag som påstår att jag är bättre än du - det gör du bäst själv med dina syrliga kommentarer
Mandragora Äldre 21 Sep 14:37 #1571 Återställ Anmäl Du ogillar detta PUSSY här kan du se Rammsteins mycket omtalade musikvideo - porr i regi av Jonas Åkerlund DEN EKOLOGISKA DILDON - FÖR PLANERAD NJUTNING vevar du så kommer jag "VÄRST VAD DU ÄR DUKTIG DÅ!" det är inte jag som påstår att jag är bättre än du - det gör du bäst själv med dina syrliga kommentarer
Mandragora Äldre 21 Sep 23:15 #1603 Återställ Anmäl Du ogillar detta PUSSY här kan du se Rammsteins mycket omtalade musikvideo - porr i regi av Jonas Åkerlund DEN EKOLOGISKA DILDON - FÖR PLANERAD NJUTNING vevar du så kommer jag "VÄRST VAD DU ÄR DUKTIG DÅ!" det är inte jag som påstår att jag är bättre än du - det gör du bäst själv med dina syrliga kommentarer
Mandragora Äldre 22 Sep 13:12 #1624 Återställ Anmäl Du ogillar detta PUSSY här kan du se Rammsteins mycket omtalade musikvideo - porr i regi av Jonas Åkerlund DEN EKOLOGISKA DILDON - FÖR PLANERAD NJUTNING vevar du så kommer jag "VÄRST VAD DU ÄR DUKTIG DÅ!" det är inte jag som påstår att jag är bättre än du - det gör du bäst själv med dina syrliga kommentarer
Mandragora Äldre 23 Sep 01:34 #1683 Återställ Anmäl Du ogillar detta FUNDERINGAR OCH ÖNSKNINGAR i morgon (onsdag) gör vi första ultraljudet
Mandragora Äldre 23 Sep 10:50 #1703 Återställ Anmäl Du ogillar detta FUNDERINGAR OCH ÖNSKNINGAR i dag gör vi första ultraljudet - vi skall äntligen få se bäbben!
Mandragora Äldre 23 Sep 23:43 #1768 Återställ Anmäl Du ogillar detta TUMMEN UPP - BERÄTTELSEN OM ULTRALJUDET
Mandragora Äldre 24 Sep 11:48 #1796 Återställ Anmäl Du ogillar detta TUMMEN UPP - BERÄTTELSEN OM ULTRALJUDET