• Enrice

Hur träffar man en bra kille?

Jag är en ensamstående mamma som undrar hur man ska hitta kärleken... Har testat nätdejting sajter men det verkar mest vara konstigt folk där, antingen sexgalningar eller för gamla :) Jag vill ha någonting seriöst och där man inte måste byta msn efter en dag...
    Var ska jag leta? BVC eller ;)

• Svar på tråden Hur träffar man en bra kille?
  • Mammut och Papput

Nördar! =) Min man är nörd, det är underbart.
    Är du modig så kan du ju söka dig till träningsklubbar/bibliotek/butiker och ragga dig fram? Annars kanske försöka träffa någon på en fest om du hör dig för bland kompisar?

• Niike

Jag träffade min man för 7 år sen. Min bästa väninna arbetade i hop med honom...

• Ärla Minou

Jag undrar delvis detsamma så jag hakar på här...

• Stårschan

Mammut och Papput skrev 2009-08-26 22:21:23 följande:

Nördar! =) Min man är nörd, det är underbart. Är du modig så kan du ju söka dig till träningsklubbar/bibliotek/butiker och ragga dig fram? Annars kanske försöka träffa någon på en fest om du hör dig för bland kompisar?
    WORD! En nörd är det bästa man kan få. Lättast att hitta om man har gemensamma bekanta.
  • Enrice

Ärla Minou skrev 2009-08-26 22:22:04 följande:

Jag undrar delvis detsamma så jag hakar på här...
    Välkommen! Har du också testat nätdejting?
  • Fru Moghaddam

Jag träffade min man på krogen!
    Troddde inte man kunde träffa nån vettig där men, även vettiga killar går på krogen :)

• Niike

Det finns ju vissa roliga nummer man kan ringa oxå!! Innan jag träffade maken så ringde jag dit gaaanska ofta, jätte roligt är det oxå... Hade en kille jag pratade mycket med förr....

Som sagt gratis nummer!!

• Enrice

Nörd det blir helt perfekt för mig. Trött på yta och killar som ska vara bäst. Jag studerar nu så får väl sätta mig i cafeterian och kolla :)
    Skriva "jag har inte sex första, andra, tredje dejten" i pannan med he he....

• Ärla Minou
    Enrice skrev 2009-08-26 22:23:47 följande:
    Ärla Minou skrev 2009-08-26 22:22:04 följande:
    Välkommen! Har du också testat nätdejting?
    Inte helt seriöst på betalsidor faktiskt. Däremot på Spray etc... men det kändes helt omöjligt att ens hitta någon som kunde stava, hade några reflektioner och som inte bara var intresserad av öl och motorcyklar... Så några dejter blev det aldrig. Sen la jag ner det.
  • Stårschan
    Enrice skrev 2009-08-26 22:25:56 följande:
    Nörd det blir helt perfekt för mig. Trött på yta och killar som ska vara bäst. Jag studerar nu så får väl sätta mig i cafeterian och kolla :) Skriva "jag har inte sex första, andra, tredje dejten" i pannan med he he....
    App app app. Nu kommer du med fördomar. Nördar har också starka könsdrifter. De är bara bättre uppfostrade och inte lika gåpåiga som brölande ölhävare.
Svar på tråden Hur träffar man en bra kille?