• Viicii

Unga mammor göteborg?

Finns det några unga mammor i Göteborg? Skulle vara kul att följas åt/stötta varandra och kanske fika eller promenera ibland!

Själv är jag 19 år och har en dotter på 12 dagar, bor i Västra Frölunda.

• Svar på tråden Unga mammor göteborg?
  • Viicii

Vad roligt!
    Hur går det för er?

• Viicii
    Mellie182 skrev 2009-08-29 16:13:58 följande:
    d går super bra här hemma Vincent ere fullt ös på han pratar å skrattar eller aah skriker nu när han upptäckt att han har en röst ;) bor du själv eller med pappan?
    Va roligt, längtar tills min tjej börjar skratta!
    Jag bor med pappan i en 2a just nu, allt går bra. Hur bor du/ni?
  • Viicii

Va mysigt!
    Ja han jobbar, är basketproffs så han spelar basket på heltid vilket innebär att han tränar 2 timmar morgon och 2 timmar kväll + matcher och så. Så det är skönt att han är hemma mycket. Han är 21.
    Din pojkvän då? Berätta!

• Viicii

Ja, precis. Va roligt!
    Det låter bra. Skönt med någon som kan fixa hemma också ; ) ..

Ingen av killarna är väl direkt kända ; ) . De är väl i tidningen någon gång ibland bara..
    Är du intresserad av basket?

• Viicii

Vad roligt! Grattis!
    Nervös inför förlossningen?

• Viicii
    LilaRos skrev 2009-09-07 14:54:17 följande:
    tack Jo, lite nervös är jag allt. Tittade på förlossningskiniken idag och det var en bebis som hade för breda axlar för moderns becken. Det vill jag värkligen inte vara med om! Hur känns det att vara nybliven mamma?
    Det förstår jag verkligen! Nej, usch vad hemskt det vore. Men det kommer säkert gå bra. Du har världens häftigaste upplevelse framför dig.
    Det är helt underbart! Allt är ju så nytt och det tar ett tag att komma in i det, men det går lättare och lättare för varje dag. Sömnen tar otroligt mycket stryk och man har inte så mycket att säga till om längre =), den lilla bestämmer det mesta!
  • Viicii
    LilaRos skrev 2009-09-09 14:40:12 följande:
    Men det är ju så det är "Vist är jag liten, men det är jag som bestämmer". Det stod det iaf på haklappen som vi gav till mina föräldrar när vi berättade att de skulle få ett barnbarn
    Vilket roligt sätt att berätta på!!

DaaLing: Välkommen! Åh, vad spännande. Bor du kvar i Kålltorp utan pappan nu eller ska du flytta?
  • Viicii
    udda3 skrev 2009-09-09 19:16:13 följande:
    jag e 23.. bor i gbg. har en dotter på 3år. lite äldre
    Välkommen! Var i GBG bor du?
  • Viicii
    DaaLing skrev 2009-09-09 20:30:43 följande:
    Jaa :) Nej bor i Ale hos min mamma för tillfället, väntar på att lägenheten ska bli såld så man kan få ut lite pengar.. Söker lägenheter runt om i göteborg dagligen men verkar helt omöjligt :S Hur går allt för dig med den lilla då? :)
    Okej, hoppas du får den såld snart och att du hittar något nytt. Är skönt att ha något eget och slippa bo med sina föräldrar. Dock är det skönt med hjälp och någon som stöttar =). Vi får stötta varandra, allihop! Ska pappan vara med vid förlossningen?

Jo, det har gått jättebra. Det är en stor omställning men man är så lycklig med sin nya lilla bebis. Jag älskar henne mest i världen : ).
Svar på tråden Unga mammor göteborg?