Inlägg från: iAnnaMaria |Visa alla inlägg
  • iAnnaMaria

Unga mammor göteborg?

Hej hej... Ser ut att vara en tråd som passar mig :). Är 22 år och har två stycken pojkar.

Oliwer 2 år och Elliot snart 4 månader. Bor i Lindome.

• iAnnaMaria
    AdriansMorsa skrev 2009-10-20 18:32:38 följande:
    Hej! Välkommen :) Va roligt att du är från Lindome. Jag är uppväxen där, men bor numera i Kållered.
    Åh vad kul :D Nära ändå ju :D
  • iAnnaMaria
    C4m1ll4 skrev 2009-10-23 23:40:43 följande:
    nån som vill ses nästa vecka?? jag kan alla dagar förutom torsdag, och efter kl 14 på onsdag. om det finns nån annan som kan då?
    Ja alltid kul att ses :). Jag kan nog alla dagar utan torsdag.
  • iAnnaMaria
    FrökenDecibel skrev 2009-10-24 21:18:48 följande:
    KLART DET SKALL FIKAS!!!! =) Jag kan alla dagar utom tisdag och fredag. Förslag på när och var?? NU har vi äntligen köpt vagn, hämtade den didag. SUPERGLAD =)
    Måndag skulle passa mig perfekt.
  • iAnnaMaria
    FrökenDecibel skrev 2009-10-26 22:48:40 följande:
    Det blev en kombivagn från 08. En teutonia Y2K =) Men jag kan också onsdag vid 14 tiden. Ska boka de och ta ett annat ställe den här gången?? :)
    Åh vad kul med vagn :D. Den blir du säkert nöjd med. Jag gillar teutonia. Mycket bra vagnar!

Jag får se om jag kan komma imon. Har lyckats få ögoninflammation, suck....
  • iAnnaMaria
    Novaleesmamma skrev 2009-11-07 21:40:38 följande:
    Så kul att se så himla många unga mammor från Gbg :D Är det någon som bor lite utanför också eller? Har ni alla fått barn eller är någon gravid?
    Nämen hej Martina!!! :D
  • iAnnaMaria
    AdriansMorsa skrev 2009-11-16 23:42:09 följande:
    jag träffas gärna ändå! :) sitter och försöker komma på något man kan göra som inte kostar pengar.. Adrian är ju som han är.. så det blir jobbigt för oss att till exempel bara stryka omkring i stan. därför är det nästan bättre man är hemma hos någon. men då blir de ju lätt att man vill fika :P och bara promenera var iaf något som jag inte var så sugen på när jag var höggravid.. hehe jag har en idé. på torsdag är det babyöppet kl 13.30-16.00 på öppna förskolan här i kållered. dock kostar det kanske för er att ta er hit? och en annan dum grej med den idén är ju att clara inte är en baby :P men någon som har en annan idé?
    Måste ju inte ta babyöppet heller :)
    Va på ÖF i lindome idag och det var typ 3 familjer där :) lugnt och skönt på tisdagar!
  • iAnnaMaria
    zasata skrev 2009-11-19 10:56:43 följande:
    tisdagar den tiden passar inte mig alls om det är babyöppet då jag måste ha med ebba
    Babyöppet på Lindome öppa förskolan är måndagar 13.00 och torsdag är det rytmik för barn upp till 1 år...
    Om de dagarna passar bättre för någon :)
  • iAnnaMaria
    zasata skrev 2009-11-20 14:25:39 följande:
    bad kan inte jag ta med mig två stycken på..
    Varför då? Det är ju bara att sätta dom i vagnen?
    Jag har ju också två i samma ålder :) Det går så bra så :D:D
  • iAnnaMaria
    zasata skrev 2009-11-21 11:35:35 följande:
    jag tar inte med mig två barn och badar då jag inte släpper nån av dom själv i vatten.
    badar nä men trodde du pratade om jul på liseberg som va det sistnämnda
  • iAnnaMaria
    livetlilla skrev 2009-11-22 13:10:40 följande:
    Träff på Liseberg onsdag 2 december kl 15? lillalivet
    Japp vi kommer om vädret inte är som idag :P
  • iAnnaMaria
    udda3 skrev 2009-11-23 07:54:36 följande:
    60 el 70 om jag inte minns fel. du kanske har nån som har ett årskort som du kan läna? de gäller ju även nu på vintern
    70 kostar det :)
Svar på tråden Unga mammor göteborg?