Inlägg från: VildaMathilda |Visa alla inlägg
  • VildaMathilda

Unga mammor göteborg?

Hej hej ...

Ny här inne då ...Då jag fick ett medelande från Viccii om att det fanns mera unga mammor.. Jag vet inte kankse inte är så ung men men...

Berättar lite om mig själv i alla fall...

Mitt namn är Simone bor i angered med min Sambo och min dotter som är snart 6 år .. Fick henne när jag va 18 år gammal.. Nu väntar jag och min sambo en liten .. Bf är den 9 oktober.. Hade varit kanon kul med en träff men får nog hoppa denna träffen då jag är sååååå himla trött och orkeslös *suck*

• VildaMathilda

BF- listan
    30/12-09 - VitaBlomman, Första barnet
    9/10-09- Vildamathilda Andra barnet

Födda- listan
    16/7 - 06 udda3 Clara. 3år
    14/4 Mellie182 Första barnet Vincent 4360g 55cm lång
    17/5 AdriansMorsa, första barnet Adrian 3235g 48 cm
    14/8 ViiCii, första barnet, Caylie 3875g 51cm
    25/8 c4m1ll4, Första barnet Rasmus 2515, 44 cm
    28/11-03. Vildamathilda Första barnet Mathilda 3580g 51 cm

Nu la jag till mig på både Bf listan och Födda listan

• VildaMathilda

hej alla ..

Ville bara hoppas ni ha en underbar dag .. Själv så ska jag stor städa hela lägenheten hade jag tänkt .. hahah .. vill ha ut min bebis nu nu nu .. heheh ....

• VildaMathilda
    Viicii skrev 2009-09-30 10:16:57 följande:
    Tack, detsamma! Hur lång tid har du kvar nu?!
    9 hela dagar till Bf... Suck .. Vill bara ha ut den ...
  • VildaMathilda
    Viicii skrev 2009-09-30 22:56:03 följande:
    [citat]
    Snart, VildaMathilda! =) Det är ju andra så din bebis borde ju titta ut snart..Va bra

jo den bode ju komma snart tycker man .. va på förlossningen i går.. Då jag hade såååå ont i ryggen .. men näää va nte i närheten av en förlossning ... Har inte ens börjat öppna mig och tappen är inte ens mogen sa dom.. Å det skrämmer mig .. Nu kommer jag garanterat gå över....
  • VildaMathilda

Frökendecibel: Kul att du gillar tråden .. Det är svårt att inte göra det *ler*
    jag har Bf den 9 oktober så jag har mage ett tag till.....

• VildaMathilda

Hade gärna gått med om jag inte va så himla rund :P

Men hänger gärna på senare ,,,, :)

• VildaMathilda

Hej alla ...

Hoppas allt är bra med er...

Tänkte det skulle vara kul att lära känna alla som skriver här inne.. Då jag inte kan följa med på träffen nu har nu ...

Kan ni inte berätta lite om er själva..
    Tex intressen, Singel/förhållande, barnens ålder, jobb/studera/arbetslös osv osv ....

ha de kanon

• VildaMathilda

Hoppas ni får en trevlig dag alla som ska träffas......

• VildaMathilda

Jag vill med förja med :P Men inte så smart nu för min del .. Då jag väntar en liten när som helst bara den vill komma ut någon gång .. hehe..

Men sen när den lille är ute så hoppas ja att man kan hänga på ....???

• VildaMathilda

Då har min lille kommit .. en flicka blev det som ska heta Thea 3510g 50 lång.. Kom den 13/10

• VildaMathilda
    udda3 skrev 2009-10-14 19:44:36 följande:
    GRATTIS! gick allt bra?
    tack så jätte mycket ...

Allt gick kanon bra ... Värkan kom måndagen på kvällen va inne på sjukhuset 16:00 på tisdagen 19:29 är tösen född.. så jag är mera en nöjd med förlossningen och killen va helt underbar
Svar på tråden Unga mammor göteborg?