Inlägg från: FrökenDecibel |Visa alla inlägg
  • FrökenDecibel

Unga mammor göteborg?

Hej alla mammor och blivande! Hittade en till tråd om unga mammor i gbg.
    Är nu i vecka 22 och har BF den 7e februari. Skulle verkligen vilja träffa lite mammor och magar.
    Är nänligen nyinflyttad sen i somras så att lära känna lite nya vänner skulle vara toppen :)

Jätte härligt att följa tråden förresten, ni nyligen blivande mammor verkar så lyckliga och jag längtar så mycket jag också tillsammans med sambon :)

• FrökenDecibel

Vildamathilda oj då är det ointe alls långt kvar nu.. du måste längta något oerhört :)
    Nästa gång ni skall ta en promenad så skulle jag äldigt gärna joina. Jobbar typiskt nog nu på fredag.
    Hoppas ni får en toppen dag!

• FrökenDecibel
    Viicii skrev 2009-10-01 13:37:00 följande:
    FrökenDecibel: Välkommen! Vad roligt att du precis flyttat hit, har själv "bar" bott här i 2 år. Vart bor du? VildaMathilda: Usch då, men det kan gå fort det där! Så snart snart. AdriansMorsa: Jättebra! Ja det blir väl bra? Är det den som ligger rätt så nära den stora parken? Låter café Björngården i Slottsskogen bra för dig med C4m1ll4?
    Jag bor på hisingen (ungefär vid coop eriksberg) Och du? :)
  • FrökenDecibel

Vad sägert ni mammor och magar om att träffas snart igen? Nu har jag ju inte träffat någon av er tidigare men det vore toppen att knyta nya kontakter!
    Vad sägs om en promenad eller en fika i oktober? :)

• FrökenDecibel

Ja men jätte gärna! Jag och magen vi kommer!!!

• FrökenDecibel
    udda3 skrev 2009-10-09 08:03:12 följande:
    vilka är det som kommer idag? jag kommer, och heter Liv, har min dotter Clara med mig som är tre år.
    Hej! Jag heter Josefin och kommer med min mage :) Är i vecka 23 och har inte fått min bebbe än men liak roligt blir det att träffa lite mammor och barn för det. Ses vid ett då!
  • FrökenDecibel
    udda3 skrev 2009-10-09 16:29:42 följande:
    vart tog viicii vägen undrar jag? tackar för en trevlig dag och hoppas vi ses igen
    Det var jätte roligt att träffa er idag mammor och barn!
    det får vi göra om snart igen tycker jag!
    Är det någon som är sugen på en promenad och fika nästa vecka igen??
    Jag och magen yckte det var riktigt skönt att ta en promenad i slottskogen :)
  • FrökenDecibel
    udda3 skrev 2009-10-09 19:25:43 följande:
    jag kan alla dagar utan onsdag nästa vecka!
    dp inflikar jag med att jag är ledig tisdag, onsdag (inge bra eftersom udda3 inte kan:P) och lördag.
    Vd sägs om Tisdag eller lördag då nästa vecka, fler som kan??
  • FrökenDecibel

Tisdag låter ju som en kanon idè! samma tid kl 13 också?? Vilka är på? :)

• FrökenDecibel
    Viicii skrev 2009-10-12 19:34:19 följande:
    Men vi kan väl ta slottsskogen imorgon då? Så tar vi trädgårdsföreningen nästa gång? Så har vi löst det med att AdriansMorsa följer med och C4m1lla kan ringa henne då också efter BVC. Vad sägs om det allihopa? Nedanför fiket klockan 14?
    Det låter som en kanon idé! Jag kan komma till slottskogen i morgon jag med vid 14. Fler?? :)
Svar på tråden Unga mammor göteborg?