Inlägg från: FrökenDecibel |Visa alla inlägg
  • FrökenDecibel

Unga mammor göteborg?

AdriansMorsa skrev 2009-10-13 10:16:01 följande:
    gud va rörigt allt blev nu! haha :P men Frökendecibel och Viicii kommer till Slottskogen? Och Camilla kommer ju också dit då. Vi kommer såklart också dit kl 14.00 :) Josefin (frökendecibel) skrev ju igår att hon kommer dit kl 14, och hon verkar inte gå in så ofta, så risken är annars att hon inte hinner se att det inte blir Slottskogen, och därmed blir ståendes där själv.
    Ja jag kommer till slottskogen var jut vungen att kika idag vilka som kommer dit :) Blir kul att ses igen!
  • FrökenDecibel

Jätte kul att träffa er idag i slottskogen idag :)

Boka en tid igen att ses snart?? :)

• FrökenDecibel
    Viicii skrev 2009-10-14 15:26:56 följande:
    Detsamma! Ja absolut, vi kan hela tiden! Det är bara att säga till när du är ledig!
    Väldigt gärna. Vad säger ni om tisdag eller onsdag nästa vecka (20e elr 21a) Fler som är sugna/kan??
    Är helt ledig de dagarna så tid passar vilket som!
  • FrökenDecibel

Grattis vildamathilda till den lilla!!!

Åhlens låter ju som en bra idé.. Onsdag eftermiddag kl??
    vilka kan?

Jag kan vilket som så det spelar ingen större roll vart eller vilken tid på onsdagen ;)

• FrökenDecibel

Jag och Magen kommer också till åhlens kl 15 :)

• FrökenDecibel
    iAnnaMaria skrev 2009-10-20 16:54:38 följande:
    Hej hej... Ser ut att vara en tråd som passar mig :). Är 22 år och har två stycken pojkar. Oliwer 2 år och Elliot snart 4 månader. Bor i Lindome.
    Hej och välkommen!! Kul att ni hittat hit.

I morgon så kommer jag till Åhlens på fikan :) Vilka blir vi?
  • FrökenDecibel
    iAnnaMaria skrev 2009-10-21 22:11:01 följande:
    hade ni en trevlig fika idag? Jag har åkt på en förkylning så känner mig hängig :(
    Ja det ver jätte trevligt, nästa gång så får du ta skrutten med dig och följa med :)
    Du också? Alla är förkylda nu och det är lika tråkigt jämt.
    unna dig gott thé.. det gör alltid jag :)
  • FrökenDecibel

KLART DET SKALL FIKAS!!!! =)

Jag kan alla dagar utom tisdag och fredag. Förslag på när och var??

NU har vi äntligen köpt vagn, hämtade den didag. SUPERGLAD =)

• FrökenDecibel
    C4m1ll4 skrev 2009-10-26 15:14:44 följande:
    jag kan onsdag efter typ 14. vet inte var nån annan som vet nåt ställe. vad blev det för vagn?
    Det blev en kombivagn från 08. En teutonia Y2K =)
    Men jag kan också onsdag vid 14 tiden. Ska boka de och ta ett annat ställe den här gången?? :)
  • FrökenDecibel
    udda3 skrev 2009-10-28 09:23:01 följande:
    kanske hade köpt den på blocket? vem vet
    Sådär. tar ju evigheter ibland innan jag loggar in :) Vi köpte vagnen från blocket. Det var ett par som sålde den ute i Frölunda. Är kanon nöjd, var i hur bra skick som helst!
    har alla haft en bra start på veckan?
Svar på tråden Unga mammor göteborg?