Unga mammor göteborg?
Välkommen c4m1ll4! Oj, han hade verkligen bråttom. Skönt att ni inte behövde stanna på neo allt för länge! Kul att vi blir fler här : ) ..
Tycker vi ska ses snart!
Välkommen c4m1ll4! Oj, han hade verkligen bråttom. Skönt att ni inte behövde stanna på neo allt för länge! Kul att vi blir fler här : ) ..
Tycker vi ska ses snart!
AdriansMorsa: Välkommen! Har också velat hitta några ett tag. Nu har vi varandra =)
DaaLing: Jo jag har hört det, jag kände dock ingenting, fick bedövning och hade lustgas. Jag sa "säg till innan ni sticker" och då hade de redan hunnit ta och var klara, så kände ingenting : ) . Direkt efter att jag fått epiduralen fick jag krystvärkar och hon var ute efter 1,5 timme. Det kanske hade gått snabbare utan men jag kände ändå ingen smärta över huvudtaget (förutom då hon precis kom ut) så det var verkligen värt det. Hellre 1,5 timme utan smärta än 45 minuter utan! Det kommer säkert gå jättebra för dig!
AdriansMorsa: Jag håller med om att Slottsskogen lät mysigt, det tycker jag absolut att vi kör på så fort som möjligt : ).
VitaBlomman: Jag gick 9 dagar över tiden, och då hade jag t.o.m legat inne på sjukhus i vecka. 35 med värkar som de fick stoppa med dropp så jag trodde absolut att bebisen skulle komma åtminstone någon vecka innan BF. Nej jag förstår att du vill gå över tiden. Men vore kanske lite mysigt med en julbebis ändå? =)
DaaLing: Nej det ska du inte vara, jag var inte heller nervös. Det kommer gå jättebra!
Nu kommer den när som helst!
VitaBlomman - det låter bra! Jag håller på dig : )
C4m1ll4 - jag med! Vi kan ju träffas vi som orkar så kan de andra hänga på när de orkar.
Vad sägs om någon dag i veckan? Några som kan?
Jag kan på tisdag! Vet inte riktigt var det fiket ligger.. Är det de som ligger vid vattnet?
Nära Botaniska trädgårdens hållplats?
Jaha okej, tack!
Någon mer som vill ses tisdag?
Jag tycker fredag låter bra, Vid 13 då eller? =)
Vilken tid? Ta det som passar dig C4m1ll4 eftersom du ska få hembesök.
När vi hade hembesök tog det i alla fall ca 40 minuter.