-
Hyfsat så lugn här med jobbar bara mån, tis och onsdag. Därefter ledig hela veckan =)udda3 skrev 2009-10-29 13:53:37 följande:hur ser nästa vecka ut för alla? -
Jag hänger gärna med torsdag nästa vecka!udda3 skrev 2009-10-29 21:42:49 följande:en fika torsdag kanske? -
Vad skönt att ni inte var ensamma så att du kunde få ta en paus!C4m1ll4 skrev 2009-10-29 23:17:08 följande:värsta kvällen nånsin! som tur är var jag och lill grabben hemma hos mina föräldrar så jag fick pausat en stund! och nästan ingen sömn i natt. det är inte alls kul just nu! nu sover han iaf, och hoppas att han ska göra det ett bra tag till!
Hoppas lillfisen har fått sova lite och mamma likaså :) -
Är det någon/några som vill träffas nu på torsdag?? :)
-
Ja absolut fika har jag aldrig dött utav!! :)
Jag kan alla dagar utom ons, tors, fre.
Äntligen hemma från Ullared. Två vagnar mamma, pappa och barnprylar.
ROOOLIGT =) -
Ja herreguud det finns hur mycket fina grejer som helst! Vill tillbaka :)Viicii skrev 2009-11-06 22:20:22 följande:Vad kul att du varit där! Ska dit för första gången på söndag, wohoo! Ja men vad bra ska vi säga tisdag då kanske? Fler som kan?
Tisdag, ja men det skulle fungera fint. Fler som kan??? -
Men det tar ju inte alls lång tid att åka ner dit. Klart man åker då :) Det blir en resa till snart igen (kanske inte i år, pappan tyckte inte det var det roligaste han varit med om:P)AdriansMorsa skrev 2009-11-07 22:41:43 följande:Ja verkligen! Vi har varit där två gånger med Adrian.. 2 gånger!! Och han är bara 5 månader.. erhm. Jag kan också på tisdag :)
Ska det bli en tisdagsfika då??
Är det någon som har fikat på Fröken olsson (vid Condecco i kompassen) ?? Ett av mina favoritfik och stället har bra med plats för vagnar och magar! -
Vi kan när som på tisdagen, men 14.30 låter som en god plan. Fler som kan halv tre på tisdag på fröken olsson?? :)
-
Ja jag är helt inne på att ta en fika iallafall :)Viicii skrev 2009-11-10 10:09:53 följande:blir det något idag? -
Jag håller med! Roligare att träffas lite fler så att vi alla kan träffas.. Är det någon som är sugen/kan istället på lördag vid 12.00 istället??Viicii skrev 2009-11-10 13:16:30 följande:Ska vi ta en annan dag när fler än bara vi två kan kanske? Och lite tidigare så malin också kan följa med. Senare i veckan? -
Helt rätt, det tycker jag med! Mysigare med allihop :)
-
Jag är ledig onsdag och torsdag i veckan. Ses gärna om du kan då :)Viicii skrev 2009-11-16 10:37:49 följande:Någon som har tid att ses i veckan?=) -
Jag har inte heller FIKA pengar men man kan väl träffas och ses ändå?? :)
-
Jätte många roliga ideér här ju :)
Promenader är nästan uteslutet för min del, går ju som en vaggande säl just nu :)
Bad är en kanon idé det också. Känner inte till baden här i GBG men de är ju inte svårare än att ta sig dit.
Jag har ju blivit ett stort fan av bakning, min senaste grav-grej här hemma. Så är det någon som är sugen på att träffas och baka och greja med barnen så är jag helt med!
Baby öppet i kållered lät u jätte mysigt även om min ligger i magen :)
Är det någon mer som blev sugen på det på torsdag?? -
Haha jag förstår, inga som helst problem. Behöver nog vara hemma och bara ta det lugnt i morgon ändå.AdriansMorsa skrev 2009-11-18 17:49:42 följande:jag hade helt glömt bort att adrian har babysim imorn mellan 9.30-10. efter det är han helt slut och sover ett bra tag. sen ska jag träna yoga kl 17.30 (hehe, yoga är min nya grej ^^) så för min del blir det nog lite stressigt imorn! men på tisdagar är det också babyöppet mellan 13.30-16.00. alla som vill kan ju komma hem till mig innan och baka! kan du då josefin? och så kan vi gå till öppna förskolan efter det :) när det gäller bad så hade åby passat bäst för oss, men de beror ju på vilket som passar bäst för er också! :)
men tisdag nästa vecka då är jag helt ledig och jag vill jätte gärna baka och komma på besök!
Man kan ju plocka med lite ingredienser och sånt med, så bistår man med något menar jag :)
tala bara om vilken tid som passar er bäst, för min egen del spelar det ingen roll alls! -
Liseberg låter hur mysigt som helst! Det är ju bara att hjälpas åt!
Verkar ändå som att det är rätt många som är sugna på det?? -
Jag håller med! Jag kan också! Fler??udda3 skrev 2009-11-22 15:43:44 följande:det låter som en kanon idé! någon mer? -
Vad roligt det ska bli! Vad kostar inträdet på liseberg, nån som har koll? :)
-
Okej tack :)