Inlägg från: AdriansMorsa |Visa alla inlägg
  • AdriansMorsa

Unga mammor göteborg?

gud va rörigt allt blev nu! haha :P

men Frökendecibel och Viicii kommer till Slottskogen? Och Camilla kommer ju också dit då. Vi kommer såklart också dit kl 14.00 :)
    Josefin (frökendecibel) skrev ju igår att hon kommer dit kl 14, och hon verkar inte gå in så ofta, så risken är annars att hon inte hinner se att det inte blir Slottskogen, och därmed blir ståendes där själv.

• AdriansMorsa
    VildaMathilda skrev 2009-10-14 18:55:40 följande:
    Då har min lille kommit .. en flicka blev det som ska heta Thea 3510g 50 lång.. Kom den 13/10
    Grattis! :)
  • AdriansMorsa

vi kommer nog också.
    inte helt säkert, men kanske :) de vet jag först på onsdag. kan ju höra av mig då :)

• AdriansMorsa
    iAnnaMaria skrev 2009-10-20 16:54:38 följande:
    Hej hej... Ser ut att vara en tråd som passar mig :). Är 22 år och har två stycken pojkar. Oliwer 2 år och Elliot snart 4 månader. Bor i Lindome.
    Hej! Välkommen :)
    Va roligt att du är från Lindome. Jag är uppväxen där, men bor numera i Kållered.
  • AdriansMorsa

nej, hon har väll hittat den i en container..
    (en dum fråga kräver ett dumt svar..)

grattis till vagnköpet Josefin! :) säkert en jättefin vagn! :)

• AdriansMorsa

jo, eftersom hon köpte en så säljs den uppenbarligen än :P
    även om den var begagnad så har hon ju köpt den.

skitsamma, var menat som ett skämt ^^

• AdriansMorsa
    FrökenDecibel skrev 2009-11-07 11:55:38 följande:
    Ja herreguud det finns hur mycket fina grejer som helst! Vill tillbaka :)Tisdag, ja men det skulle fungera fint. Fler som kan???
    Ja verkligen! Vi har varit där två gånger med Adrian.. 2 gånger!! Och han är bara 5 månader.. erhm.

Jag kan också på tisdag :)
  • AdriansMorsa

14.30 blir lite sent för oss.
    nästa gång kan vi kanske ta det redan vid 12 tiden istället? :)

• AdriansMorsa

jag träffas gärna ändå! :) sitter och försöker komma på något man kan göra som inte kostar pengar..
    Adrian är ju som han är.. så det blir jobbigt för oss att till exempel bara stryka omkring i stan. därför är det nästan bättre man är hemma hos någon. men då blir de ju lätt att man vill fika :P och bara promenera var iaf något som jag inte var så sugen på när jag var höggravid.. hehe

jag har en idé. på torsdag är det babyöppet kl 13.30-16.00 på öppna förskolan här i kållered. dock kostar det kanske för er att ta er hit? och en annan dum grej med den idén är ju att clara inte är en baby :P

men någon som har en annan idé?

• AdriansMorsa

jag hade helt glömt bort att adrian har babysim imorn mellan 9.30-10. efter det är han helt slut och sover ett bra tag. sen ska jag träna yoga kl 17.30 (hehe, yoga är min nya grej ^^) så för min del blir det nog lite stressigt imorn!

men på tisdagar är det också babyöppet mellan 13.30-16.00. alla som vill kan ju komma hem till mig innan och baka! kan du då josefin? och så kan vi gå till öppna förskolan efter det :)

när det gäller bad så hade åby passat bäst för oss, men de beror ju på vilket som passar bäst för er också! :)

• AdriansMorsa

Om ca en månad kan vi kanske gå på jul på liseberg tillsammans? det tycker iaf jag är hur mysigt som helst, och DET är iaf något som alla kan vara med på!

• AdriansMorsa

Om ca en månad kan vi kanske gå på jul på liseberg tillsammans? det tycker iaf jag är hur mysigt som helst, och DET är iaf något som alla kan vara med på!

• AdriansMorsa

men man kan väll ha simdynor på det äldsta barnet? sånna där som man sätter en på varje arm..? sånna fick jag bada med när jag var liten, så fick mamma hålla i min lillebror. finns lösningar på allt :)

• AdriansMorsa

jaha, ok. har ingen aning om när man åldersmässigt kan börja använda simdynor. :/

• AdriansMorsa

Träff på Liseberg onsdag 2 december kl 15, utanför stora ingången:

lillalivet
    udda3
    FrökenDecibel
    Viicii
    iAnnaMaria
    AdriansMorsa

Svar på tråden Unga mammor göteborg?