• Viicii

Unga mammor göteborg?

Välkommen!

Hoppas att Clara blir bättre! Här är vi också sjuka, men ingen feber än så länge peppar peppar.

• Viicii
    udda3 skrev 2009-10-21 10:51:21 följande:
    det är inte riktigt bestämt. just nu lutar det åt amsterdam en barnfri weekend med shopping
    åh, gud vad skönt!!
  • Viicii

Någon som kan ses i nästa vecka?? Jag kan alla dagar utom måndag : )

• Viicii
    FrökenDecibel skrev 2009-11-06 18:59:54 följande:
    Ja absolut fika har jag aldrig dött utav!! :) Jag kan alla dagar utom ons, tors, fre. Äntligen hemma från Ullared. Två vagnar mamma, pappa och barnprylar. ROOOLIGT =)
    Vad kul att du varit där! Ska dit för första gången på söndag, wohoo!
    Ja men vad bra ska vi säga tisdag då kanske?
    Fler som kan?
  • Viicii

Ja nu är vi hemma därifrån, det var ju underbart!!
    Absolut, det fiket låter jättebra. Har inte varit där men har varit på condecco så det ska ju inte vara så svårt att hitta : ) .. Tisdag it is. Ska vi säga vid 13?

• Viicii

Det låter bra för oss! 14.30 är vi där : )

• Viicii

Ska vi ta en annan dag när fler än bara vi två kan kanske?
    Och lite tidigare så malin också kan följa med. Senare i veckan?

• Viicii

Lördag vid 12 fungerar för mig. Fler som kan?

• Viicii

Vad tråkigt att nästan inga kan!
    Men jag tycker vi skjuter upp det till nästa vecka så hittar vi en dag som passar alla?

• Viicii

Någon som har tid att ses i veckan?=)

• Viicii
    livetlilla skrev 2009-11-17 18:16:18 följande:
    Hej! Ok att smyga sig in i tråden? Är en mamma på 23 år med en son som snart fyller 2 år och en dotter på 6 veckor, bor i Guldheden med barnens pappa/min man. Träffas ni ofta? Vad gör ni när ni ses? Ha en bra kväll
    Självklart!!
    Vi har träffats några gånger och fikat/promenerat. Försöker nu komma på fler saker att göra.

Det vore kul att gå och bada med våra små när alla har råd. Det är ju något både stora och små kan vara med på. Vi får väl ses i början på nästa vecka istället, har alla råd då?
  • Viicii

Jag tycker det skulle vara kul med rytmik på torsdagen! Fler?

• Viicii

Jättekul att det kommit så många nya!
    Kanske bäst att börja med fika/promenad eftersom barnen är i olika åldrar och det är ju något alla kan göra tillsammans? Eller museum eller bad..
    Finns det fler förslag på saker vi kan göra ALLIHOP?

• Viicii

Vi hjälps åt allihop, Zasata!
    Vad säger ni? Ska vi hitta på något i veckan? Jag tror jag kan de flesta dagarna..

• Viicii

Okej. Men det är bara att säga till när ni bestämt vad vi ska göra =). Har försökt hitta något nu men verkar inte som om alla är så sugna.
    Vi har tid nästan hela tiden, vi kan ju bara fika om det passar för alla : ) .

• Viicii
    zasata skrev 2009-11-21 19:05:19 följande:
    vi kan om vi kan bli friska nån gång! Kan vi inte ta glädjebubblan annars?
    Vad är glädjebubblan för något? låter kul =)

Absolut, liseberg vore roligt!
  • Viicii

Jag följer gärna med! Hoppas på att vi har råd bara.. många julklappar ska inhandlas!

• Viicii
    DaaLing skrev 2009-11-26 14:15:31 följande:
    Hej fina ni :) Nu har jag och lilla Saga äntligen bonat in oss tillsammans i den nya lägenheten i Göteborg. Och är nu redå att börja träffa folk igen :) Haha, Saga är nu 2 månader gammal. Och vi följer gärna med om ni ska hitta på något. Får vi det eller har vi räknats ut från tråden då jag inte varit aktiv? :) Kraaaaaaaaaaam!
    Välkommen tillbaka! Självklart får ni vara med, det är bara kul.
    Grattis till lilltjejen =)
    Som du kanske sett innan ska vi till liseberg på onsdag, vore jättekul om ni vill hänga med?
    kram!
Svar på tråden Unga mammor göteborg?