Vad betalar du för ett frisörbesök?
Japp, nu har jag kommit till punkten "det-finns-ingen-återvändo"... Jag måste helt enkelt gå och klippa mig. Helst göra en färgning också, men det är ju såååå satans dyrt!
Jag bo i en väldigt liten stad och ger minst en tusenlapp för klippning och färgning, jag vet att det är dyrare i storstäderna (tror jag iaf?!) men jag tycker det är riktigt mycket med över tusen kronor för det.
Här finns tyvärr inte många alternativ som att söka sig till frisörskolor och låta dem klippa en till ett lägre pris eller klippa hos lärling på salong för det finns bara någon enstaka här.
Vad ger du för en klippning/färgning och bor du i en större stad eller mindre ort?
Har väl nästan bestämt mig för attt gå dit och klippa men färga hemma trots att det aldrig blir lika bra, blää att det ska vara så dyrt.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-27 14:55
Jag ska klippa mig klockan 18:15 och betala 250 kronor för det. Känns överkomligt och jag har hört många som har sagt att de är bra där så jag hoppas på det bästa!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-27 19:50
TS har nu varit och klippt sig för överkomliga 250 riksdaler. Det blev bra, när jag hade sprayat ytterliggare lite hemma och "känt in mig" på håret så var det ännu bättre :)