• Bebislängtan82

Vi med upprepade missfall som följs åt: Part 4

Ja då var det dags för ännu en tråd då 3 månader gått redan.

Vissa av oss är redan gravida,stort GRATTIS till er {#lang_emotions_flower}

Några av oss har gjort eller ska göra utredningar. Jag TS har gravidförbud just nu med pga väntan på operation,väntat i 6 mån på tisdag.

Här kan man prata av sig hur mycket man vill,klaga eller sprida glädje.

Lycka till {#lang_emotions_heart}

Tidigare trådar:

Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38968436.html

Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41890462.html

Tråd 3: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m44210242.html

Är 2010 vårt år
  • Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt: Part 4
  • Bebislängtan82

Varsågod alla

Jag är idag på dag 26 av 29 och jag har inga symptom men däremot pissar jag som bara den,vet dock inte varför men det märks väl.

Har inte fått någon tid heller för operation så ska ringa på måndag då hon som kan svara på mina frågor är tillbaka efter semestern

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Icka: Klart du får hänga på här tråden är till för alla

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Vart inget plus,mensen kom i morse på dag 28 och var lika bra det.

Jag ska ringa läkaren på måndag och höra när f*n dom ska ta in mig egentligen,tror dom jag har hela livet på mig att vänta eller

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Hur går det för alla?

Själv har jag äntligen fått tid för operation nu,på måndag jag ringde och skällde i fredags så dom gav mig en tid redan nästa måndag *s* ska in idag och ta prover inför operationen.

I oktorber kan vi äntligen försöka igen

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Tack det är på tiden tycker jag att det blir av. Hade ännu en natt till idag från helvetet,man vet inte vart man ska ta vägen alltså.

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Jag sa fel,på tisdag blir det men är ju bara en dag men om en vecka vid denna tiden är det över,äntligen så i oktorber börjar vi igen

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Hej tjejer!

Nu har jag äntligen blivit opererad nu väntar jag bara på att stygnen ska ramla av och allt ska läka. I Oktorber kan vi börja försöka igen

Hoppas ni alla mår bra.

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82
    Anatea skrev 2009-09-29 09:52:08 följande:
    Hej tjejer!Här inne är det verkligen tyst... Igår gick jag in i v.26, och allt har gått fortsatt bra, men nu har jag fått en ny noja.Jag självbehandlande ju med Albyl Minor i början av graviditeten, innan Innohep sattes in, och nu oroar jag mig för att bebisen kanske har tagit skada av det? Vad tror ni? Jag tog ju väldigt väldigt lite, bara 1/4 tablett om dagen, och små doser ska ju inte ha någon inverkan... Usch, tänk om det blir galet nu..
    Tror absolut inte bebisen tagit skada av det,det var väl länge sedan du tog det med så det har ju gått ur kroppen för länge sedan. Tycker du ska försökaslappna av gällande det,är säker på att det inte är någon fara.
    Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Lia: Beklagar verkligen

Ego: Idag är man på dag 14 och fått maximall ferilitet på monitorn det blir till at mysa ikväll kan jag tro

Är 2010 vårt år
Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt: Part 4