Inlägg från: AlexEmmi |Visa alla inlägg
  • AlexEmmi

Vrena morsorna snackar vidare..

ja fy stackars er, det såg ju inte alls någe lyxigt ut
    å ni kommer ju få det toppen! när åker ni?

vi har varit på cirkus..var hemma halv tio..ojoj vilka trötta o glada barn imorgonbitti..hmm. bäst att sova så jag åtminstone är någorlunda utvilad! inte för att det går men... GODNATT!!

• AlexEmmi

tänkte bara säga att jag inte kommer stanna så jättelänge. på fredag..våra kvällar brukarju kunna hålla igång ett tag :) men jag är fruktansvärt kvällstrött + att jag ska hänga på låset till ikea på lördagen! bara så att ni vet ;)

• AlexEmmi

hmm någon som lånat mina mammakläder för x antal år sedan? har totalt glömt vem :( de är säkert inte världens modernaste men skulle vara bra att ha på jobbet!

tjaooooo ;)

• AlexEmmi

halloj på er! har varit typ däckad sen i måndags lunch. blä för att vara sjuk!! ont i hals men nu mest bihålorna;( ett par timmar på dan känner man sig hyfsad att mår man inget vidare. men barnen somnade som små änglar idag o det är ju alltid skönt :)
    den 25 oktober ska jag ha me&i träff hemma hos mig( jagvet att jag är ute i lite väl god tid men jag kan påminna er igen ;) hihi ) vore kul om ni ville komma!!
    hoppas du är piggare maria o att du får superkul på ladies night!! jag var på det förra året:)
    ska bädda ner mig i soffan o se på idol nu...

ha det gott alla mammor:)

• AlexEmmi

det är så tragiskt med alla som går ifrån varandra:( vi har två par till oss som oxå troligtvis kommer att vandra den vägen :( man blir så himla ledsen! extra mycket när det finns barn med i bilden!!

hoppas ni alla får en mysig helg
    krampå er

• AlexEmmi

ja ingen rolig omställning Anna! Längtar oxå utomlands!har ni haft det bra?

ni kan aldrig gissa vad jag gjorde igår, slog in en massa julklappar!! haha nästen alla klara det är så himla skönt! så ute igod tid harjag nog aldrig varit!

nehej lite städning o lite senare ska barnen på kalas på mcdonalds!
    ha en trevlig kväll!

• AlexEmmi

Gokväll alla mammor :)
    tänkte påminna om mitt me & I party på söndag :)
    tänkte bjuda på lite fika så det vore trevligt att veta ungefär hur många som kommer! Ni kan völ skriva här eller på facebook!
    Hoppas ni alla får e trevlig helg!!

Kram:)

• AlexEmmi

ont i huvet dagen efter om det nu berodde på det!?! annars bara öm i armen i två dagar, ingen fara tyckte jag! ha en mysig lördagskväll :)

• AlexEmmi

halloj:) ja här var det inte så mycket drag ;)
    jag har haft tankarna på annat håll..tänker på hur våran framtid kommer att se ut...hade ju räknat med att det kunde bli två även denna gång men ändå trodde man det ju inte förrän man såg dem där på skärmen :)
    väntar besök o ikväll blir det 1års kalas!

kram på er o hoppas ni får en mysig lördag!

• AlexEmmi

oj du har verkligen hunnit med mycket sandra :)

tack clara:) de kunde se att den ena var en flicka men den andra såg de inte...ska på ultraljud i december igen så då får vi förhoppningsvis veta den andra :)

ännu en ny vecka.. :( men men positiva tankar :D

• AlexEmmi

gokväll:)
    hoppas ni alla mår bra :)
    barnen har haft varsin kompis här so ska sova över...de somnade väl för ca 20 minuter sen..men de har haft bra roligt! får se hur trötta de är imorgon. bäst att en annan oxå går o lägger sig så man är piggelin imorgon och ifall någon vaknar eller någe...
    sweet dreams :)

• AlexEmmi

det låter jättebra !! jag är på:)
    ska bara försöka komma på vad jag ska ta med för ätbart!! idetorka här :(

• AlexEmmi

Glöggkväll hos Helena lördagen 28:e november med start ca 18:30
    Lite knytis modell mat
    Vem kommer? Vem tar med vad?
    (man kan ju gå ihop flera på en och samma sak för att förhindra
    att det blir mängder med mat som ingen orkar äta upp)

Helena - står för glögg med tillbehör
    Clara - matbröd och sallad
    Anna - Lindas pastasallad
    Sandra -Godis
    Maria - en paj
    Elin - en bricka med kallskuret, korvar och skinka mm.
    Lotta - snacks
    Jessica -
    Elli - potatissallad
    Fia - Janssons frestelse?
    Jenny F -ost+kex
    Mia -ost+kex
    Ammi - Kladdkaka med grädde

Svar på tråden Vrena morsorna snackar vidare..